Tidlig ul. Grugleder meg

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Var pp tidlig ul i 9+3 og da var alt fint:) velger å ta en ul til rett over 12 uker for å være sikker. Skal i morgen og da er jeg 12+3(ifølge ul) og 13+2 i følge mens. Ul sstt meg tilbake 6 dager, må det ha noe å si? Er det farlig å bli satt 6 dager tilbake?

flere her som har blitt satt tilbake? :/

Er så redd for at hjertet skal ha sluttet å slå selvom alt er 99,9% at alt er fint. Har ikke hatt blødninger osv. Men er en del av meg som gruer meg forde. Flere som er som meg?

Embryoene/fostrene vokser i ulikt tempo i starten, derfor skal ikke termin fastsettes før ordinær ul.

Det går nok bra på ul, lykke til.

Jeg var på tidlig ultralyd på fredag, å kjenner meg igjen i det du sier gledet meg masse men var også veldig redd og nervøs,men det gikk super bra lillegull var helt perfekt i følge gynekologen,å sparka med bein og flytta på hele seg. Herlig å se å nå er både jeg og samboeren rolige å kan bare nyte. Lykke til detta går bra :-)

Jeg gruet meg også skikkelig før min tidlige ul, og i løpet av den siste timen før vi skulle inn klarte jeg å overbevise meg selv om alt var over... Men fikk se to fantastiske krabater, som turnet og veivet med armer og bein der inne :Heartred Tror det er vanlig å bekymre seg før ul, det betyr jo bare at du har blitt glad i babyen(e) allerede :) Lykke til i morgen, det går nok kjempefint!

Og man følger menstermin fram til oul ;)

Jeg var på tidlig ultralyd på fredag, å kjenner meg igjen i det du sier gledet meg masse men var også veldig redd og nervøs,men det gikk super bra lillegull var helt perfekt i følge gynekologen,å sparka med bein og flytta på hele seg. Herlig å se å nå er både jeg og samboeren rolige å kan bare nyte. Lykke til detta går bra :)
Hvor langt er du på vei?<3

Jeg gruet meg også skikkelig før min tidlige ul, og i løpet av den siste timen før vi skulle inn klarte jeg å overbevise meg selv om alt var over... Men fikk se to fantastiske krabater, som turnet og veivet med armer og bein der inne :Heartred Tror det er vanlig å bekymre seg før ul, det betyr jo bare at du har blitt glad i babyen(e) allerede :) Lykke til i morgen, det går nok kjempefint!

Og man følger menstermin fram til oul ;)
Hvor langt er du på vei?<3 vet at man følger mens men valgte p følge ul når jeg passerte 12 for da var jeg 100% sikker på at jeg var 12 uker :)

Jeg var på UL forrige uke da jeg trodde jeg var 12+0, men fosteret var 12+4 :)

Jeg har vært på 3 tidlige ul pga ma i høst. Jeg var på ul ved 6 uker, 9 uker og 12 uker. På første ble jeg satt 6 dager tilbake, nr 2 3 dager frem igjen og på 12 uker sa gyn at det uansett var mensterminen som var gjeldende fram til oul så han ville ikke måle. Han sa at så lenge alt så fint ut var det ikke noe vits i.

Lykke til på ul i morgen!

Jeg er 15+4 i dag, var på ul da jeg var 11+4 :)
Gratulerer :D

Jeg var på UL forrige uke da jeg trodde jeg var 12+0, men fosteret var 12+4 :)
Så morro :D !

Jeg har vært på 3 tidlige ul pga ma i høst. Jeg var på ul ved 6 uker, 9 uker og 12 uker. På første ble jeg satt 6 dager tilbake, nr 2 3 dager frem igjen og på 12 uker sa gyn at det uansett var mensterminen som var gjeldende fram til oul så han ville ikke måle. Han sa at så lenge alt så fint ut var det ikke noe vits i.

Lykke til på ul i morgen!
Tusen takk :D Vil oppdatere dere!

Lykke til :)

Herlig !

Back
Topp