Tidlig UL eller vente til ordninær UL

Linni26

Betatt av forumet
Skal dere på tidlig UL? Jeg er så spent og nysgjerrig på at alt står greit til inni magehuset at jeg selv kommer nok til å snik titte før den ordinære :Heartred
 
Jeg skal på TUL 7+5, gleeeeder meg! Gjorde det med de to første og, er veldig stas :happy: og beroligende :Heartred
 
Skal i løpet av uke 7, da vi får det inkludert i ivf-behandlingen ❤️
 
Jeg skal på TUL 7+5, som en del av prøverørsbehandling. :)
 
Jeg skal på TUL 7+5, gleeeeder meg! Gjorde det med de to første og, er veldig stas :happy: og beroligende :Heartred
Man blir gjerne litt lettere etter å få en god bekreftelse. Sist tok jeg en privat ul i uke 14-15 men jeg kommer til å gå tidligere nå :Heartred
 
Skal 7+5 :)
 
Får ultralyd uke 7/8 siden det er prøverør :)
 
Jeg får UL annenhver uke frem til uke 12 pga habituell abort. Men hadde nok uansett ordnet meg en UL eller to før OUL privat hvis jeg ikke hadde fått den oppfølgingen ;) *utålmodig*
 
Jeg har bestilt på 8+0, mistet rundt da sist, så føler for å ta en sjekk. Forrige gang hadde jeg mye blødninger helt fra festeblødning, mens denne gang har jeg kun hatt festeblødning, så er ikke veldig bekymret, men trenger ikke flere bekymringer enn nødvendig. Regner med å bestille time rundt uke 12-13 også om alt ser bra ut.
Skal også til lege imorgen (5+6) for å be om sjekk av HCG stigning. Spesielt siden jeg helst har de litt mer vage symptomene synes jeg det er greit å holde det under oppsikt når jeg er førstegangsfødende på 37...
 
Jeg kommer sannsynligvis til å ta en TUL for å sjekke om det er liv der inne, muligens i uke 8. Ellers så skal jeg ha duotest, og den inkluderer også UL i uke 12-13 (om jeg husker rett).
 
Jeg kommer til å spørre om å få det, om ikke tar vi privat.

Jeg synes det er lenge å vente til oul!
 
Skal 6+3 pga jeg har hatt svangerskap utenfor livmor før og så tenker jeg å bestille privat rundt uke 12 :)
 
Da skal jeg plutselig til gynekologen 7+4, så har avbestilt timen for privat jordmordultralyd 8+0.
Jeg hadde ikke tenkt på å ringe gynekologen etter at Letrozol kuren virket, men fastlegen min ba meg ringe dit for å se om de ville ta en TUL, og de satte opp time med en gang, så da er det bare å krysse fingrene og vente de neste 12 dagene
 
Skal 7+5, inkludert i fryseforsøket. Kommer nok til å ta en i uke 12 også, før vi sier noe til storesøster. Gjorde det sist også.
 
Klarer nok ikke vente, men har ikke bestilt. Skal se hvor lenge tålmodigheten min varer ;)
 
Jeg skal på tidlig ul, men vet ikke når enda. Må få fastslått termin sånn nogenlunde :)
 
Jeg har bestilt til 7+0 :happy:
Vet dere når man kan ta utvendig ul? Fastlegen min har ul-apparat, men tipper hun bare har til utvendig bruk.
 
Back
Topp