tidlig ul eller mens termin?

Følger menstermin da alle andre gjør det :P

Kommer til å følge tidlig ul termin selv :) den stemte helt med den jeg fikk på oul forrige gang :)

Følger tidlig ul termin, då eg ikkje veit datoen for sist mens pga p-pille bruk og at eg hoppa over mensen innimellom :)

Jeg følger mens termin siden jm fikk 2 forskjellige mål på crl og hode på tidlig ul i går, så kunne ikke si nøyaktig hvor langt jeg var kommet (er mellom 10+4 og 11+2 etter ul og 11+1 etter mens) :)

Jeg følger tok ut spiralen-termin :p har ikke hatt mens siden før mitt første barn.. Jeg sa at jeg ikke trengte tidlig ul, så da blir den stående til oul :)

Jeg følger min termin, hvis jeg skulle fulgt mens termin så hadde jeg vært en uke kortere på vei en jeg faktisk er pga jeg har kortere syklus en 28 dager som er standard. Men nå har jeg vært på 2 ul'er en i uke 8 og en i uke 10 og begge stemmer på mine utregninger :)

Følger menstermin, men jeg skal på tidlig ul 17/10. Da er jeg 9+4... Så dette blir spennende:D

Jeg kommer nok til å forholde meg til menstermin også etter oul. Første kom en dag før menstermin og termin etter oul var 14 dager senere...... Jordmora sa hun ikke kunne se på morkaka at han skulle være født for tidlig, for den var helt moden :P

I følge menstermim skulle jeg vært fem uker lenger på vei (er 10+2 nå), så den stemmer ikke i det hele tatt på uregelmessige og lange sykluser. Jeg har tempet gjennom syklusen, samt brukt eggløsningstest, så jeg vet akkurat når eggløsning var. Jeg baserer derfor termin på denne datoen, og den stemte overens med beregning fra tidlig ultralyd i går (1 dag avvik).

Den kan fremdeles bli flyttet litt på OUL...

Nei det gjør de ikke her. Ved forrige graviditet sa de at den rørte de ikke. Det viste seg på alle ul å stemme med den termindatoen jeg allerede hadde, men de sa at de uansett ikke flyttet på den. Det er jo en gitt dato da en vet hvilken dag egget er befruktet på, kan vell ikke bli mer eksakt enn det?

Jeg følger menstermin. Min,første ultralyd i uke 6+2 målte fosteret til å være nøyaktig 6+2. På ultralyd i uke 9+1 ble fosteret målt til å være 9+5. Så for å slippe forvirrelse så teller jeg ette mens;)

Her må jeg stole på ul, siden jeg har blitt gravid med hormonspiral (uregelmessig/ingen mens...) og ikke aner når jeg kan ha blitt gravid... :)

Har vært på tidlig ultralyd to ganger til nå og der varierte terminen med 4 dager. Så jeg følger menstermin.

Back
Topp