Tidlig UL :D

Hormonella91

Blir kjent med forumet
Noen som har vært på tidlig UL her?

Hvilken uke var du på UL? Hva var dine forventninger/opplevelser rundt dette? :)

Jeg var på tidlig UL, er i uke 6-7. Men var det pga en blødning, vi var veldig nervøse på hva skulle få se på skjermen, men hjertet slo❤️ Legen kunne ikke si eksakt hvor langt vi var på vei enda,men Skal tilbake nå fredag, kanskje man får litt svar da. blir fulgt veldig tett opp siden jeg hadde en dødsfødsel nå i august. Gleder meg til neste UL

Jeg var på tidlig UL, er i uke 6-7. Men var det pga en blødning, vi var veldig nervøse på hva skulle få se på skjermen, men hjertet slo❤️ Legen kunne ikke si eksakt hvor langt vi var på vei enda,men Skal tilbake nå fredag, kanskje man får litt svar da. blir fulgt veldig tett opp siden jeg hadde en dødsfødsel nå i august. Gleder meg til neste UL
Uff.. Skjønner godt at du var redd da! Krysser fingrene for deg og at alt går bra denne gangen :Heartbigred

Skal på tul på fredag. For å se at alt er bra, at hjerte slår og for å sjekke at d kun er en inni der. Gikk på tbl kur, litt større sjanse for tvillinger :eek:

Skal på onsdag, er IVF og får da tidlig. Gruer meg

Back
Topp