Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei jeg sniker fra desember jeg
Ville bare si at det er en del inne hos oss som har vært på tidlig ul i uke 5 og 6. Og som sagt over her så må du ikke bli redd om du ikke får se noe. De som har vært 5 uker har ikke sett noe hjerteslag , bare en pose.. Mens de fra uke 6 av har sett hjerte tror det er så smått at det er vanskelig å se selvom hjerte slår masse lykke til!!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Av erfaring tror jeg jammen meg jeg hadde ventet til jeg var 6 uker + med ultralyd. Hjertet begynner å slå i uke 6. Er jo ikke noe problem å ha ultralyd før det, men lurt å være innstilt på at hjertet kanskje ikke slår enda. Jeg var på tidlig ultralyd i et av mine svangerskap (5+3) og hjertet slo ikke. Jeg så ikke så veldig mye heller. Jeg ble ganske nervøs av dette husker jeg, selv om jeg viste at det mest sannsynlig var for tidlig bare. 1 uke etter tok jeg ny ultralyd og da slo hjertet Etter det har jeg ventet med tidlig ultralyder til uke 6+ masse lykke til
ULen jeg skal på er hos fertilitetsklinikken å de har tatt utgangspunkt i forrige mens 1.dag, så da er jeg ifølge deres beregning 6+0.. Mens jeg tar utgangspunkt i når jeg hadde el, å da blir jeg ca 5+3 Om det ikke vises noe den dagen, så får jeg komme en uke senere
Var til utredning for habituell abort i fjor, så får tett oppfølging nå