Nå har jeg vært på ultralyd, og sett at hjerte slår<3 alt så veldig bra ut
helt fantastisk følelse<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grua meg skikkelig, men er så glad nå som det er over <3 har virkelig noe å se frem til <3Å så herlig følelse det må værejeg har ikke tidlig UL før om 14 dager. Er da 9 uker. Grugleder meg.
Ukene frem til uke 12 går sååå sakte :O men da har du jo noe å glede deg tilÅåå, så herlig det må være! Kjenner jeg blei litt misunnelig nå![]()
har ikke ultralyd før jeg er nesten 12uker (har jo valgt det selv), og akkurat nå virker det veeeldig lenge til.
7+1 ble satt tilbake 4 dager, men det er jo ikke all verdenHeldig du er!hvor langt er du på vei?
Det er bare å glede segSå koselig gleder meg til det blir min tur med ul![]()
Ukene frem til uke 12 går sååå sakte :O men da har du jo noe å glede deg til![]()

Ja, må bare prøve å nyte tiden og bruke masse tid på den ene jeg har fra før avDet har jeg absolutt! Og plutselig så er både uke 12, 20, og 30 forbi så det er vel bare å prøve å nyte det som best en kan![]()
Ja, kom noen tårer når jeg kom hjem;P hvertfall fantastisk hvis du ikke viste om du hadde en SA eller ikke tenker jegVar på tidlig ul ved mistanke om SA.
Når ul bilde viste at hjerte slo, kom det noen tårer. Var helt magisk å se lille nurket i magen![]()