Tidlig ul 12 uker - tippet kjønn?

vivanna

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Jeg ba legen tippe kjønn på tidlig ul, og lurer om noen andre har gjort det? Jeg vet om en i Bergenstråden, men det er kanskje flere? Det er ca. 6 uker til oul, så hadde vært spennende å sammenligne resultatene :)
Jeg fikk vite at det kanskje var jente, men man er selvfølgelig ikke 100% sikker så tidlig. Så nå venter jeg på oul i spenning, har 2 gutter fra før :)

Jeg fikk vite gutt, men ikke helt sikkert. Hat også to gutter fra før ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her trodde hun gutt. Men vi får vente i spenning til oul om 4 uker

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg ba legen tippe kjønn på tidlig ul, og lurer om noen andre har gjort det? Jeg vet om en i Bergenstråden, men det er kanskje flere? Det er ca. 6 uker til oul, så hadde vært spennende å sammenligne resultatene :)
Jeg fikk vite at det kanskje var jente, men man er selvfølgelig ikke 100% sikker så tidlig. Så nå venter jeg på oul i spenning, har 2 gutter fra før :)
Tok du innvendig eller utvendig ul? Jeg skal torsdag, er 12+3 og håper å slippe innvendig :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Tok privat ul når jeg vag12+6, legen var 90% sikker på gutt da:)

Tok privat ul når jeg var 12 uker. Legen tippa 90% sikkert at det er ei jente. Stemte med magefølelsen å!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Ok, så nå at var allerede en lignende tråd - gutt e
Tok du innvendig eller utvendig ul? Jeg skal torsdag, er 12+3 og håper å slippe innvendig :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Utvendig :) de tar bare utvendig hvis de ser alt, og morkaken er plassert bakerst.

Ser at det er flere som fikk tippet kjønn ved tidlig ul! Husk å oppdatere her etter oul, så spennende om de tipper riktig ved 12 uker! Jeg må innrømme at jeg håper hun tippet riktig (jente) på meg, det hadde vært kjekt etter 2 gutter :) iom at dette blir siste gang, vi skal ikke ha flere barn, så dette er liksom siste sjanse å få en datter... Men blir selvfølgelig like lykkelig som 3-gutters mamma :) kanskje jeg får jente barnebarn?

Har ikke turt og spurt på mine tidlige ultralyder da jeg har hørt at mange leger blir sure for at man er opptatt av det så tidlig... På førstemann ventet vi til jordmor spurte om vi ville vite det på ord. ul :-)

Jeg var på tidlig ul når jeg var 11 uker og legen sa det kunne se ut som en liten gutt, men ville ikke fastslå det, det kunne være hovene jentedeler mellom beina der også..haha! spent på om det stemmer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har lest at de ser noe likt ved 11-12 uker, men at vinkelen av "tissen" i forhold til kroppen er avgjørende. De har spennende tråd om "nub theory" på forskjellige nettsteder, der man deler ul bilder og prøver å gjette, men jeg tenker at så lenge leger kan ikke si 100% sikkert så tidlig, så blir det jo bare med gjetting. Ah, counting days to oul! 5 uker igjen!

Tippet gutt her, jeg tror det stemmer ;) vi får se om 8 dager :)

Ble tippet jente her, og nå er jeg helt innstilt på at det er jente, så blir spennende å se om det stemmer! :)

Uke 12 tippet hun gutt. Ordinær ul bekreftet gutt

Spennende dette! Har en venninne som har termin i oktober. Hun fikk vite gutt på 12 ukers ul og på ordiner ul dukket det opp en jente. ;) de har vært på 3D ul senere og sett tydelig at det definitivt er en jente ;) noen som har fått vite noe på første ul og fikk bite noe annet på Oul?? :)

7 dager igjen å vente her!!! dette går tregt altså... men det er jo bare EN uke igjen da på den andre siden ;) men jo mer oul nærmer seg, jo mer innser jeg at det eneste jeg vil er at alt er ok med babyen...

Back
Topp