Tidlig testing

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Etter å ha blitt "lurt" av Clear blue pluss to ganger er jeg nå tilbake til billig strimmler... De skal jo i flg vedlegget ikke teste før ved mens men her har jeg fått to pos tester 8dpo og 9 dpo altså 3+1 og 3+2... Det er fasinerende at man kan få svar så tidlig! Hva med dere- noen meninger eller erfaeinger om temaet?
 
To positive tester hadde jeg vell tolket som graviditet da!! :) Selv om det var utrolig tidlig!! :)
 
Jeg hadde en sinnsykt svak positiv strek på CB testen, og da var jeg 3+3. 1 dag før ventet mens, så testet jeg to positive a1 tester. Og samme dag som jeg ventet mens, så testet jeg med el-testen, der der sto:der Gravid:-) Det spørs jo veldig på hvor mye hcg du har i kroppen. Det er jo veldig stor forskjell fra person til person.
 
Jeg testa først torsdag 1 dag før ventet mens og den var negativ, så testa eg i går (søndag) og da var den positiv
 
Jeg testet egentlig bare for tull i dag 9dpo, men jaggu var det ikke to streker...

Men jeg tør liksom ikke juble før jeg får en til. Huff, veldig lenge til i morgen tidlig nå, altså!!!
 
Jeg har tatt en strimmel og den viser svak positiv tre dager før forventet mens.klarer ikke helt å stole på svaret med det er det som kommer opp og nå har jeg testet to dager.....
(mensen har vært litt ustabil i det siste)

Det hadde jo vært typisk at den var riktig, nå som jeg ikke er klar!
 
(Sniker fra mai) - Det kommer helt an på hva slags type billigstrimmel du bruker. De fra billigetester (nettbutikken) og de fleste andre har en følsomhet på 25 mlU/ml, og det er akkurat det samme som ClearBlue digital f.eks. Jeg testa svakt positivt på 9DPO (3+2), testa hver dag fram til IKM og den ble sterkere for hver dag. Billigstrimmel alle gangene. Krysser fingrene for at dere havner trygt i juliforumet :)
 
Tredje dagen med positive tester , både morgen og ettermiddag- så jeg er ikke i tvil!
 
 
testet tidelig selv jeg. med forrige mann fikk jeg positiv test 3+3, da hadde jeg kastet opp i 2 dager og vært veldig kvalm i 4 dager allerede!! hehe, trodde jeg hadde omgangssyka! :p for da kastet jeg jo opp før det viste noe på testene! 

Denne gangen testet jeg svakt positivt 3+2, ble sterkere og sterkere for hver dag. Var ikke noe tvil der nei! :) 
Tester med billigtester jeg også! 
 
Back
Topp