Tidlig testing!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Dere som har testet tidlig hvilken test brukte dere? Noen som jeg kan fåes kjøpt på apoteket? Er 12 dpo i morra, og har så lyst til å teste..

Jeg har kun brukt de billigstrimlene man får kjøpt på billigtester.no.
Har hørt at de faktisk kan være enda mer ømfintlige,og evt vise resultat før. Men det er ikke sikkert altså.

(jeg bare sniker)
Min erfaring: kjøpte tester på billige-tester.no og testet pos på ELtest et par dager før gravitesten slo ut pos.. jeg var testoman! hehe.. men jeg kjøpte en sånn med ukeindikator for å være HELT sikker og den var pos da jeg fikk svak pos med billigtestene.. 
Jeg hadde nok kjøpt test og testet nå, jeg mener å huske det er den med ukeindikator som er mest sensitiv av de du får kjøpt på apoteket.. :) LYKKE TIL:)

Jeg brukte også billigstrimler fra http://www.billige-teste.dk/. De er billige, og gir utslag veldig tidlig! Jeg testet 3+6 i forige svangerskap og fikk svak svak positiv ca 3+3/4 idag. Bestiller du ikveld så har du testen om ca 2 - 3 dager. De leverer kjempe raskt. Lykke til med testingen! :)   

Takk for svar :)) gidder ikke bestille fra nettet når IKM er om to dager da kan jeg like godt bruke en fra apoteket..:) Får de ikke før etter jeg skal teste uansett... Var en stund helt sikker på at jeg er gravid, men har plutselig blitt litt usikker igjen...

Back
Topp