Ååh håper håper. Er mellom 6DPO-8DPO så er jo veldig tidlig da.Ja det hadde jeg forrige gang jeg var gravid i vår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh håper håper. Er mellom 6DPO-8DPO så er jo veldig tidlig da.Ja det hadde jeg forrige gang jeg var gravid i vår![]()
Så spennende!!! Jeg driver å kjenner på trykk nederst i magen som kommer og går og har fått akutt fett hår så håper det er noe kjekt på gang, er ca samme som deg, 7-9 dpo. Forrige graviditet hadde jg veldig ømme bryst på denne tiden, det har jeg ikke nå, er derfor urolig for at det bare er cyster på eggstokkene og ikke noe baby. Tenkte å teste på fredag. Har du begynt å teste?Ååh håper håper. Er mellom 6DPO-8DPO så er jo veldig tidlig da.
Første graviditet var de første symptomene ømme bryster og utstående brystvorter. Andre graviditet var det strekk i magen og stikking ned mot lårene. Begge graviditetene endte i MA. Bare de ukene var graviditetene totalt forskjellige. Jeg Kjenner ingenting idag, så det trenger ikke og ha vært noe. Kanskje kroppen lurer meg. Siden ønske er så stort. Tar en test i helga tror jeg. Duda?Så spennende!!! Jeg driver å kjenner på trykk nederst i magen som kommer og går og har fått akutt fett hår så håper det er noe kjekt på gang, er ca samme som deg, 7-9 dpo. Forrige graviditet hadde jg veldig ømme bryst på denne tiden, det har jeg ikke nå, er derfor urolig for at det bare er cyster på eggstokkene og ikke noe baby. Tenkte å teste på fredag. Har du begynt å teste?
ja er det jeg også er redd for, at jeg kjenner for godt etter. Men det er ikke tvil om at det er noe som skjer nedi der, men godt mulig det bare er en cyste.Første graviditet var de første symptomene ømme bryster og utstående brystvorter. Andre graviditet var det strekk i magen og stikking ned mot lårene. Begge graviditetene endte i MA. Bare de ukene var graviditetene totalt forskjellige. Jeg Kjenner ingenting idag, så det trenger ikke og ha vært noe. Kanskje kroppen lurer meg. Siden ønske er så stort. Tar en test i helga tror jeg. Duda?
Håper for deg at det er en ny graviditet på gang. Er så sårt når det ender dårlig, og de 11 ukene en er på vei er så utrolig lange. Men vi SKAL klare det. Du har hvertfall bevis på at kroppen klarer det. Jeg har ingen barn fra før så er stressa om det går i det hele tatt. Hvorfor skal det gå neste gang når det ikke gikk de to andre gangene.ja er det jeg også er redd for, at jeg kjenner for godt etter. Men det er ikke tvil om at det er noe som skjer nedi der, men godt mulig det bare er en cyste.
De to siste graviditetene mine endte også dårlig, SA i uke 4 og siste SA i uke 11. Så er ikke så veldig optimistisk kjenner jeg. Har et barn fra før men der hadde jeg ikke andre symptomer enn kvalm og trøtt i starten fra ca uke 4.
Jeg tar en test fredag morgen tenkte jeg og en igjen over helgen om den er negativ.
Takk det samme, vi får holde motivasjonen og optimismen oppe sammenHåper for deg at det er en ny graviditet på gang. Er så sårt når det ender dårlig, og de 11 ukene en er på vei er så utrolig lange. Men vi SKAL klare det. Du har hvertfall bevis på at kroppen klarer det. Jeg har ingen barn fra før så er stressa om det går i det hele tatt. Hvorfor skal det gå neste gang når det ikke gikk de to andre gangene.
Hold meg oppdatert kjekt og følge andre.
Når fikk du tidligst positiv test? Testet i dag 8-9 dpo og den var negativ. Har hatt en del murringer og trykk de siste dagene.Kraftige kramper noen dager etter eggløsning. Var sikker på det var menssmerter og at mensen kom. Testet positivt akkurat en uke etter det. Andre ganger jeg har vært gravid har det vært strekk og mye murringer flere dager før positiv test. Pluss denne gang har jeg vært veldig trøtt i øynene i noen dager før test og det blir bare verre nå. Pluss noen merkelig graviddrømmer flere netter i strekk![]()
Er litt usikker på hvilken dpo det var siden sist mens var en spontanabort. Men kan tenke meg til at det var ca 8 dpo. Sånn etter egne eggløsnings-beregninger.Når fikk du tidligst positiv test? Testet i dag 8-9 dpo og den var negativ. Har hatt en del murringer og trykk de siste dagene.