Tidlig svk og UL?

Carro_suss

Glad i forumet
Ser det er mange som allerede har vært på første kontroll, er det noe grunn til det? Jeg ringte legen i dag og satt opp første time 10+4 da jeg leste at man ikke trengte å bekrefte svangerskapet:) er førstegangsfødende og 24 år. Har også tenkt å bestille privat ul i uke 12 for å se etter feilene man kan se da:) er det en grunn til at dere har hatt kontroll før? Og ul?

Jeg skal på torsdag, og jeg får ekstra oppfølging pga at jeg er slankeoperert for snart 9 mnd siden, derfor får jeg tidlig ul, og tidlig time hos jordmor.

hadde første kontroll i uke 5 forrige gang. men det var bare fordi jeg fikk helt nåja.. og legen min setter opp time hver 4 uke så ble bare sånn.. midt i svangerskapet fikk jeg masse komplikasjoner.. som førte til sykehusopphold og ofte kontroller.. denne gangen i uke 6+2 (idag) fordi det er greit å følge ekstra med. ville ikke ha noe reprise av det som skjedde sist..

Her er det pga alt mulig rart egentlig... Protein s mangel, morkake svikt med Emilie og litt angst siden jeg må ha ks igjen :(

Tidlig ul pga hayrisiko svangerskap pga døfødsel

hadde første kontroll i uke 5 forrige gang. men det var bare fordi jeg fikk helt nåja.. og legen min setter opp time hver 4 uke så ble bare sånn.. midt i svangerskapet fikk jeg masse komplikasjoner.. som førte til sykehusopphold og ofte kontroller.. denne gangen i uke 6+2 (idag) fordi det er greit å følge ekstra med. ville ikke ha noe reprise av det som skjedde sist..
det skjønner jeg gått:) håper dette svangerskapet går bra, og at alt går bra med den lille denne gang:D

det skjønner jeg gått:) håper dette svangerskapet går bra, og at alt går bra med den lille denne gang:D

håper jeg og :) bedre å sjekke litt mer enn litt for lite :P

Pga habituell abort fikk jeg utvidet utredning og spes siden Emilie er født 3 mnd for tidlig. Protein s mangel er noe som lager blodpropper og en trenger blodfortynnende sprøyter i svk :)

Pga habituell abort fikk jeg utvidet utredning og spes siden Emilie er født 3 mnd for tidlig. Protein s mangel er noe som lager blodpropper og en trenger blodfortynnende sprøyter i svk :)
Skjønner, ja blodpropp er skummelt det, faren min fikk det i 50 åra, så må passe på selv da graviditet øker risikoen:( håper alt går bra:)

Back
Topp