Tidlig spontanabort

Ulldotten

Betatt av forumet
Jeg har ingen erfaring med dette fra før og lurer på om noen har erfaringer å dele?

Fikk positiv test på onsdag (og fredag) forrige uke. Antatt 5-6 uker på vei.
I går ettermiddag fikk jeg litt blødning. Friskt blod uten klumper og lite/ingen smerter til nå.

Fortsatt kvalm og temperaturen er ennå høy.

Jeg har ingen erfaring med dette fra før og lurer på om noen har erfaringer å dele?

Fikk positiv test på onsdag (og fredag) forrige uke. Antatt 5-6 uker på vei.
I går ettermiddag fikk jeg litt blødning. Friskt blod uten klumper og lite/ingen smerter til nå.

Fortsatt kvalm og temperaturen er ennå høy.
Jeg hadde mange blødninger som ikke var spontanabort forrige svangerskap. Når jeg hadde spontanabort første graviditet var jeg ikke i tvil, blødde da mye mer enn vanlig mens

Jeg har mistet flere ganger, en av gangene tidlig.
Hva mener du med at temperaturen er høy?
Dersom du har feber og blødninger må du oppsøke lege med en gang i tilfelle infeksjon.

Du bør oppsøke lege uansett, men har du feber må du

Temperaturen stiger et hakk - ihvertfall når jeg blir gravid. Ligger på 37,3-37,6 da, mot ca.36,3 til vanlig.

Har snakket med legen og skal ta HCG prøver i slutten av uka.

Når jeg mistet rundt uke 5-6, var det ingen tvil. Mye vondt, og blødningen var mye mer enn mens, og klumpete. Så ikke sikkert det som skjer, men det er klart at det kan være starten på noe. Ta det litt rolig, og så er det godt du får prøve i morgen hos lege, så ser du hvilken vei det går.

Jeg blødde, omtrent som en liten mens, i starten av mitt svangerskap. Uke 5-6, med brunlig utflod utover til uke 8.
Jeg har nå en frisk baby på 2 uker, født til termin (og vel så det..)

Jeg har blødd friskt og spottet en del i alle mine svangerskap fra uke 5-10. Så blødning trenger ikke være SA. Lykke til. Håper spiren blir hos deg:Heartred

Back
Topp