Tidlig positiv test

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Hvor tidlig går det ann å få positiv test?:)

Ble i dag satt tilbake en hel uke:wtf: noe som vil si at jeg fikk positiv test 3+2:wideyed: er det mulig? Eller holder det på å stoppe opp her?:(

Jeg hadde nok spurt legen min om dette [emoji5] legen hadde sikkert også gitt beskjed om noe virket "unormalt". Har hørt om andre som har testet positivt bare 6dpo.

Foster kan også gå i en slags dvalemodus vet jeg. Jeg ble satt tilbake 16 dager en gang, dvs i praksis at jeg hadde ikke engang hatt eggløsning når jeg testet positivt[emoji28] [emoji23] da fikk jeg forklart dette med dvale.

Er du 100% sikker på når du hadde eggløsning da? Men dvalemodus er også en mulighet ja. Er jo flere her inne som har opplevd det. [emoji4]

Ble du satt tilbake etter tul? Min gyn da at så tidlig måtte man måle gjennomsnittet av tre crl mål for å kunne måle nøyaktig (ble satt tilbake 4 dager selv) Jeg stresser ikke med det - spent på hva ny ul om 3 1/2 uke viser.

Foster kan også gå i en slags dvalemodus vet jeg. Jeg ble satt tilbake 16 dager en gang, dvs i praksis at jeg hadde ikke engang hatt eggløsning når jeg testet positivt[emoji28] [emoji23] da fikk jeg forklart dette med dvale.

Dvalemodus? Har jeg aldri hørt om, men godt å høre:joyful: blir helt på tuppa hvis det er noen mulighet for at det kan være noe galt:bag: rart så fort man blir opphengt i disse bitte små spirene:angelic:

Er du 100% sikker på når du hadde eggløsning da? Men dvalemodus er også en mulighet ja. Er jo flere her inne som har opplevd det. [emoji4]

Er ikke sikker nei:) har ingen tr å gå etter da jeg ble gravid direkte etter SA, men har kjent på symptomene på kroppen, i tillegg til når jeg fikk positiv test:)

S
Ble du satt tilbake etter tul? Min gyn da at så tidlig måtte man måle gjennomsnittet av tre crl mål for å kunne måle nøyaktig (ble satt tilbake 4 dager selv) Jeg stresser ikke med det - spent på hva ny ul om 3 1/2 uke viser.

Satt tilbake og satt tilbake.. har ingen tr å gå etter, siden jeg ble gravid med en gang etter SA:) men har kjent etter på symptomene til kroppen, og de passer bra med når jeg fikk tydelig positiv test:) Mens målingene på tul i dag sier jeg er 1 uke kortere, men syns selv at jeg da har fått alt for tidlig positiv test, i forhold til de andre gangene:confused::rolleyes:

Jeg fikk positiv test 7dpo allerede, og positiv digital 13dpo. 7dpo var jeg bare 2+3 [emoji85] fikk el rett etter at tr dro.

Last edited:
Back
Topp