Tidlig positiv test og ekstreme symptomer ?

Smurfetiss

Blir kjent med forumet
Har fått positiv test 5,6 og 7 dpo , positiv digital 8 dpo .. formen er grusom ... forferdelig vondt i magen (murringer) , hodepine , kvalme og oppkast .. ikm om 5-6 dager ..

Dette er barn nr 5 .. aldri hatt det sånn tidligere ..heller ikke testet positivt så tidlig...

noen som har / har hatt det lignende ? Kan det være noe galt ...

Jeg tenker tvillinger. Eller bare høy hCG.

Tvillinger kanskje? Ofte har tvillinggravide mer kvalme, og kvalme som varer lenger.

Har selv tvillinger og med de hadde jeg blenda test 10 dpo, veldig svak 11 dpo. Litt kvalme og bekkensmerter. Så ikke så ekstreme symptom eller tidlig test.

Hcg var høy, 1307, 19 dpo, men innafor ift enling. Spurte spesifikt om de (på sykehuset) mistenkte tvillinger, men det gjorde de ikke. Men joda, det var det :)

Er du helt sikker på at du ikke er lenger på vei?

Tvillinger kanskje? Ofte har tvillinggravide mer kvalme, og kvalme som varer lenger.

Har selv tvillinger og med de hadde jeg blenda test 10 dpo, veldig svak 11 dpo. Litt kvalme og bekkensmerter. Så ikke så ekstreme symptom eller tidlig test.

Hcg var høy, 1307, 19 dpo, men innafor ift enling. Spurte spesifikt om de (på sykehuset) mistenkte tvillinger, men det gjorde de ikke. Men joda, det var det :)

Er du helt sikker på at du ikke er lenger på vei?

kan selvfølgelig være litt lengre på vei , men ikke mer en noen få dager vil jeg påstå .. har stabil syklus og merker når el er :)

tvillinger ja ... har både tvillinger og trillinger på mors side i min familie ... men ikke noe nært.. blir nok ul om noen få uker så får se da ! :)

kan selvfølgelig være litt lengre på vei , men ikke mer en noen få dager vil jeg påstå .. har stabil syklus og merker når el er :)

tvillinger ja ... har både tvillinger og trillinger på mors side i min familie ... men ikke noe nært.. blir nok ul om noen få uker så får se da ! :)
Wow, ja da er det jo ekstra spennende selvom det skal en del til for å kunne si at tvillinger er arvelig.

Masse lykke til :)

Så spennende! Ønsker deg masse lykke til :)

Back
Topp