Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi leker ikke bollekjaker herSå utrolig skjønn han erElsker de herlige bollekinnene hans
Får bare lyst og kosemose hele han
ja, greit og få noe klesvask unnagjort. Vasker for full nå jeg og.. Dere Sov lenge igår
Emmeth og jeg står som regel opp kl halv 9, men var oppe 5 idag!
Å,for en herlig go'klump!!
Her blir det morgen rundt åtte nå.Helt greit,men noen ganger kunne jeg godt ha sovet liiiitt lenger![]()
hehe, så magen endra seg altså?Så søt han er, utrolig gode de kjakene hans jaBerta her har begynt å bæsje i den tiden om morningen, men fikk henne til å sove igjen.
Tydelig at hun har fått smakt på litt annen mat, den var ikke suppe lenger gitt.
hehe, så magen endra seg altså?jaja, man må vel bare venne seg til det
Bare vent til farge og lukt også endrer seg
Vi må kjøpe bleiebøtte nå for å si det sånn
![]()
Da jeg åpna den første bleien med brun, grøtete bæsj måtte jeg rope på mannen så han fikk komme å seHehe det har vi heldigvis, den var litt mer mos denne gangen, fremdeles gul og lukta surt heldigvis![]()
Da jeg åpna den første bleien med brun, grøtete bæsj måtte jeg rope på mannen så han fikk komme å se![]()
![]()
Ja, vi leker ikke bollekjaker her
Høhø!
Han er en skikkelig koseklump og da!
Holdt på å sovne i vippestolen, men jeg fikk lurt i han litt mat først![]()
nååå, så skjønn han er!
Hermine gjprde tegn til å ville ta dag kl 07, men fikk amma og puska henne i søvn og så sov vi til 08.45Herlig etter ei veeeeldig urolig natt! Synes det er så rart at nettene blir mer og mer urolig jo eldre hun blir
Trodde det skulle være omvendt!
Da hun var nyfødt kunne hun sove 5 timer i strekk og jeg måtte vekke henne for å amme på natta!