Tidlig på'n

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja til å være oss så er kl 7-7.30 tidlig.
I går sov vi til 9.30 og Lillebror duppet først kl 12.
I dag...
ImageUploadedByBV Forum1360224301.014290.jpg
Passer meg fint, så får jeg unna litt klesvask før handletur :)

Så utrolig skjønn han er:rolleyes: Elsker de herlige bollekinnene hans:) Får bare lyst og kosemose hele han:) ja, greit og få noe klesvask unnagjort. Vasker for full nå jeg og.. Dere Sov lenge igår:D Emmeth og jeg står som regel opp kl halv 9, men var oppe 5 idag!

Så utrolig skjønn han er:rolleyes: Elsker de herlige bollekinnene hans:) Får bare lyst og kosemose hele han:) ja, greit og få noe klesvask unnagjort. Vasker for full nå jeg og.. Dere Sov lenge igår:D Emmeth og jeg står som regel opp kl halv 9, men var oppe 5 idag!
Ja, vi leker ikke bollekjaker her :p
Høhø!
Han er en skikkelig koseklump og da!
Holdt på å sovne i vippestolen, men jeg fikk lurt i han litt mat først :p

Å,for en herlig go'klump!!
Her blir det morgen rundt åtte nå.Helt greit,men noen ganger kunne jeg godt ha sovet liiiitt lenger:-)

Å,for en herlig go'klump!!
Her blir det morgen rundt åtte nå.Helt greit,men noen ganger kunne jeg godt ha sovet liiiitt lenger:)

8 er helt kurrant det, det er stort sett da vi våkner/ må opp for å levere T i barnehagen :)
I helgen sov jeg til 10.30!!! DET var deilig det :)

nååå, så skjønn han er! :rolleyes:
Hermine gjprde tegn til å ville ta dag kl 07, men fikk amma og puska henne i søvn og så sov vi til 08.45 :D Herlig etter ei veeeeldig urolig natt! Synes det er så rart at nettene blir mer og mer urolig jo eldre hun blir :confused: Trodde det skulle være omvendt! :P Da hun var nyfødt kunne hun sove 5 timer i strekk og jeg måtte vekke henne for å amme på natta!

Så søt han er, utrolig gode de kjakene hans ja:-) Berta her har begynt å bæsje i den tiden om morningen, men fikk henne til å sove igjen.
Tydelig at hun har fått smakt på litt annen mat, den var ikke suppe lenger gitt.

Så søt han er, utrolig gode de kjakene hans ja:) Berta her har begynt å bæsje i den tiden om morningen, men fikk henne til å sove igjen.
Tydelig at hun har fått smakt på litt annen mat, den var ikke suppe lenger gitt.
hehe, så magen endra seg altså? :p jaja, man må vel bare venne seg til det :oops: Bare vent til farge og lukt også endrer seg :eek: Vi må kjøpe bleiebøtte nå for å si det sånn :p

hehe, så magen endra seg altså? :p jaja, man må vel bare venne seg til det :oops: Bare vent til farge og lukt også endrer seg :eek: Vi må kjøpe bleiebøtte nå for å si det sånn :p

Hehe det har vi heldigvis, den var litt mer mos denne gangen, fremdeles gul og lukta surt heldigvis:-):p

Hehe det har vi heldigvis, den var litt mer mos denne gangen, fremdeles gul og lukta surt heldigvis:):p
Da jeg åpna den første bleien med brun, grøtete bæsj måtte jeg rope på mannen så han fikk komme å se :eek: :p

Da jeg åpna den første bleien med brun, grøtete bæsj måtte jeg rope på mannen så han fikk komme å se :eek: :p

Hehehe, jeg sendte faktisk mannen en sms med beskrivelse av innholdet hihi laughing7

Ja, vi leker ikke bollekjaker her :p
Høhø!
Han er en skikkelig koseklump og da!
Holdt på å sovne i vippestolen, men jeg fikk lurt i han litt mat først :p

Hahaha:D Ler meg ihjæl. Nei, skal i grunn ikke beskyldes for det akkuratt:p Ja, han ser ut som en liten kosemosfis også<3 Skikkelig herlig guttebass:D

nååå, så skjønn han er! :rolleyes:
Hermine gjprde tegn til å ville ta dag kl 07, men fikk amma og puska henne i søvn og så sov vi til 08.45 :D Herlig etter ei veeeeldig urolig natt! Synes det er så rart at nettene blir mer og mer urolig jo eldre hun blir :confused: Trodde det skulle være omvendt! :p Da hun var nyfødt kunne hun sove 5 timer i strekk og jeg måtte vekke henne for å amme på natta!

Uff, var natten urolig igjen?:( Hu sov jo så fint igår natt, jo:) Hmm.. Har hu låsninger kanskje? Har dere vært til manuell terapeut med henne? Eller fått sjekket ørene hennes. Greit ut utelukke, da veit man i det minste det ikke er det!

Back
Topp