tidlig oppe

*Tea*

Glad i forumet
Lille tulla har begynt og starte dagen kl 05.00 eller 05.30
Før sov hun til 07.
Noen som har noen gode råd eller må jeg bare venne meg til dette?[8D]

Har desverre ingen gode råd, men Even var sånn en periode. Heldigvis var det bare en liten periode, så det kan jo hende det er det der også[:)]

Kan det være at hun er sulten? ...og at hun rett og slett er for uthvilt då til å sovne igjen[:)]?
Kanskje prøve å gi litt mer mat om dagen[:)]?

Jeg tar han opp i senga vår jeg. Så får han pupp, og sovner i 1-3 timer igjen[:)]

Sånn har vi det også. Jeg NEKTER å stå opp før kvart på seks i alle fall. (Helst 6) Da er det ikke morgen. Meeen må innrømme at vi har innført andre dårlige uvaner, da. Vi har både tatt han inn i senga vår, og gitt han mat... (Før sov han uavbrutt til 6-7) NÅ begynner kampen igjen. Vi kriger nå. Legger han ned og gir han tutten nå vi går inn. Sier ingenting, og går rett ut igjen. Går inn igjen etter noen min, og samme rutine. For to netter siden holdt jeg på en time, men forrige natt var han sjuk, så hadde ikke helt samvittighet til det da... Men i natt blir det nok krig igjen[;)] (Og blir nok det i en liten tid, før det blir bedre...

Eneste tipset jeg kan gi. Vet det kanskje ikke er for alle, og var ikke for oss for noen mnd siden. Nå er han så stor at jeg ikke har samme følelser rundt det[8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Jeg tar han opp i senga vår jeg. Så får han pupp, og sovner i 1-3 timer igjen[:)]

Tar henne i sengen min og gir henne pupp, men hun er lys våken[8D]

Ingen gode råd, annet enn å get used to it!!!!

ORIGINAL: metherese

Kan det være at hun er sulten? ...og at hun rett og slett er for uthvilt då til å sovne igjen[:)]?
Kanskje prøve å gi litt mer mat om dagen[:)]?

Skulle veldig gjerne gitt henne mer mat på dagen, men det er vårt andre problem. hun nekter alt unntatt pupp, vi har prøvd absolutt alt. en sjelden gang tar hun pære:P

ORIGINAL: *Tea*

Haha! Kanskje det er sovemiddel i melka mi [8D]

ORIGINAL: *Tea*

Haha! Kanskje det er sovemiddel i melka mi [8D]

hehe! det hadde vært noe det[;)]

Back
Topp