Tidlig oppe gitt:)

Fjåsa

Elsker forumet
Da var vi oppe og hoppet. En liten fyr som sa klart og tydelig at nå var han våken og ville opp. Føler meg litt i koma enda jeg gitt. Godt det er litt tegne filmer på tv som han vil glane litt på. Med engang det er pause sier han "mere tegnefilm". Komanderer tven til å vise mer liksom.
Nei, får lage litt frokost og kome i gang her tenker jeg:) HA en super dag jenter.

Her våknet minstemann 06.15 [&:] Det var en smule tidlig.... Ser fram til når han skal sove snart... [;)]
Men jeg har faktisk gjort noe fornuftig og da! Satt på vaskemaskina, rydda på kjøkkenet og badet [:D]
Fornøyd med det så tidlig på morgenen [:)][:)] !
Må ha en flott dag videre alle sammen ! Her er det jammen meg sol idag også gitt [:D][:D][:D]

her var vi oppe halv 0730 og jeg var stuuup trøtt etter lang helg med mye bursdasfeiring så vi gikk rett i badekaret og lå der til 0830 er litt mer våken men skal nok legge meg med småen i dag jah.
ha en flott dag jenter[:D]

Før ferien hadde lillemann en vane med å vokne i 05 tiden, men den har han heldigvis lagt fra seg. Jeg har fått ryddet mammas kjøkken mens han har sett på tegnefilm, men nå kommer kravene. Så vi må nok ut og gå en tur snart:) Moro å høre at andre er oppe også:) 

Back
Topp