Tidlig og kort mens, bør jeg gå til gynekolog?

Guest
Jeg sluttet på P piller for ca 1 år siden og har siden hatt regelmessige menstrusjoner med en suklus på 31 dager. Vi har prøvd å unnfange i 4 mnd nå men ikke lyktes.

Min siste ordentlige mes startet 01.04. og jeg testet positiv el-test den 16.04. Veldig overrasket begynner jeg å blø den 28.04 - nesten en hel uke før min vanlige rytme og bare 8-9 DPO.
De to første dagene var det ikke snakk om mye blod og det var veldig lyserosa. Natt til den tredje dagen våkner jeg om natten av voldsomme smerter i livmorområdet og er veldig kvalm, blødningen hadde også tatt seg veldig opp. Blødde så mye i to dager, og de to neste dagene har det så vidt vært litt blod på papiret når jeg har tørket meg.

Det har svirret mange spørsmål i hodet mitt den siste uken.. var jeg gravid, og blødningen var en SA? eller har jeg fått endret syklus? Lurer rett og slett på om jeg må gå til en gynekolog eller ikke? Kan jeg evt. vente en syklus til for å se? Er redd for at, hvis det var en SA er rester igjen.. Det murrer fremdeles mye i både rygg og magen...

Setter stor pris på svar! (ps alle tester jeg har tatt har vært negative) 
 
Back
Topp