Tidlig morgen

Chocolate girl

Elsker forumet
Blæh, andre dag på rad at snuppa har bestemt seg for å ta morgen klokka 06.00... pleier jo å sove så fint til 9-10, men nå tar hun ikke den siste soveøkta... Blæh! Kan jo være at hun ikke får sove når mor ligger å hoster opp lungene sine...
Får vel ta en ettermiddagslur senere idag når far i huset har stått opp :)

Huff, god bedring til deg.
Tidlig morgen her også. Vilde har vært veldig urolig i natt, så tilslutt sto vi opp. Etter å ha ligget å småsnakket med dyrene i babygymmen og så ammet litt sover hun nå rolig i fanget mitt. Skal prøve å lure oss inn i sengen igjen nå [:)].

ORIGINAL: Vildet

Huff, god bedring til deg.
Tidlig morgen her også. Vilde har vært veldig urolig i natt, så tilslutt sto vi opp. Etter å ha ligget å småsnakket med dyrene i babygymmen og så ammet litt sover hun nå rolig i fanget mitt. Skal prøve å lure oss inn i sengen igjen nå [:)].

Lykke til med det [:)]

Jeg greier stort sett å få ungene til å sove til kl8. Da våkner iallefall en av dem. Ligger og pludrer/prater i senga og det er slik jeg blir vekt, himmelsk vettu:) Idag ble jeg derimot vekt av en gulpegutt og to bæsjebleier, ikke like himmelsk men skal ikke klage for vi sto ikke opp før halv8:)

her har visst vi sovna begge to ved nattamming så snuppa lå og veiva ved siden av meg kl 07.00. så da fikk hun en ny runde pupp og pling der var hun klar som ett egg etter å stå opp. Skikkelig sprellemann om morran så helt umulig og ligge og dra den lenger. Så vi sto opp og har kledd på oss, leka litt på babygymmen og litt mat igjen og nå sover hun i vogna si igjen [:)] mamman sitter her nå og er lys våken på en lørdag kl 08.46. DET skjer ikke ofte for å si det slik, men gidder ikke legge meg igjen nå [:D][:D]

Ønsker alle en fin dag [:)]

god bedring til deg[;)]

ORIGINAL: myprecious

her har visst vi sovna begge to ved nattamming så snuppa lå og veiva ved siden av meg kl 07.00. så da fikk hun en ny runde pupp og pling der var hun klar som ett egg etter å stå opp. Skikkelig sprellemann om morran så helt umulig og ligge og dra den lenger. Så vi sto opp og har kledd på oss, leka litt på babygymmen og litt mat igjen og nå sover hun i vogna si igjen [:)] mamman sitter her nå og er lys våken på en lørdag kl 08.46. DET skjer ikke ofte for å si det slik, men gidder ikke legge meg igjen nå [:D][:D]

Ønsker alle en fin dag [:)]

Hehe, samme her[;)] opp å hoppe[:D]

Back
Topp