Tidlig, men dæven

Kan man bruke d til alt tro? Tenker på shorts eller skjørt nå mot sommeren? Var jo ikke dyrt heller...Hmmmm ..d må virkelig vurderes:)
Vil tro det så lenge det er knapper eller glidelås så det kan åpnes under beltet ;-)
 
Her sverger jeg til tights fordi jeg har litt mage fra før så jeg kan si nei :D
Har jeg på meg bukse får jeg valker og det er bare ikke aktuelt for meg :S Da føler jeg meg større enn jeg er.
Går mye i skjørt om dagen. som er behagelige og brede i strikken :)
 
Ja jeg er også skikkelig oppblåst, og buksene er ikke egentlig strammere men de er vertfall ubehagelige, takler ikke å liksom ha noe over magen der..! Så ja, det blir nok ikke så altfor lenge til jeg finner frem gravidbuksa mi, og mistenker at jeg kommer til å bo i store kjoler i sommer :)))
Maxikjoler? Det er jo himmelsk å gå med og såå fint på gravide mager :D
 
Jeg er ikke typen som klager altså, men jeg sliter så utrolig med buksene mine! Knappene er så vonde og bh'ene stikker og gjør vondt på kvelden de og :p gleder meg til jeg er lenger på vei og kan kjøpe gravid bukser og bh!!
 
Jeg er ikke typen som klager altså, men jeg sliter så utrolig med buksene mine! Knappene er så vonde og bh'ene stikker og gjør vondt på kvelden de og :p gleder meg til jeg er lenger på vei og kan kjøpe gravid bukser og bh!!
Hehe..Sånn har jeg d også..Klokka bikker 18 så er d på m joggeboksa og av m bh:p
 
Back
Topp