Tidlig, men dæven

samaha27

Elsker forumet
Herregud så oppblåst jeg er..Skjønner ikke hvordan dette skal gå..Har kjempe problem m buksene mine om ettermiddagen:pMå ha åpen knapp ellers har jeg ikke mulighet til å få pustet orntlig m magen..Er helt jævlig..Tror jeg kan få problem m å skjule så lenge som jeg hadde tenkt om dette skal fortsette..Har jo bodd flere inni der før så er jo egentlig ikke så veldig rart, men uvant da man har vært vant til flat mage i noen år..Her går d i både joggebukse eller mammabukse på kveld..Flere som strever m buksene allerede??
 
Var mye oppblåst i dagene før ikm, men er ikke så oppblåst nå. Men sliter med buksene likevel. Har lagt mye på meg de siste pr mnd :/



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg er og blitt oppblåst, kom egentlig i dag. Sliter med å sitte i buksa :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja jeg er også skikkelig oppblåst, og buksene er ikke egentlig strammere men de er vertfall ubehagelige, takler ikke å liksom ha noe over magen der..! Så ja, det blir nok ikke så altfor lenge til jeg finner frem gravidbuksa mi, og mistenker at jeg kommer til å bo i store kjoler i sommer :)))
 
Ja jeg er også skikkelig oppblåst, og buksene er ikke egentlig strammere men de er vertfall ubehagelige, takler ikke å liksom ha noe over magen der..! Så ja, det blir nok ikke så altfor lenge til jeg finner frem gravidbuksa mi, og mistenker at jeg kommer til å bo i store kjoler i sommer :)))
Nei jeg heller takler ikke at d strammer..Er ubehagelig..Er så hard over magen så er nok ikke bare oppblåst lenger tror jeg..Ser magen før jeg spiser også, men etter middag er den helt jævlig..Har alt brukt ene gravidbuksa en kveld..Regner m d blir flere dager snart som jeg må ta den i bruk;)Jeg er ikke så glad i kjoler, men derimot kortbuksene eller tights m korte bein å singlett eller tunikatopper er d jeg bruker ofte på sommeren
 
Var veldig oppblåst for en uke siden, men kjøpte probiotikapiller på apoteket, og nå sliter jeg ikke noe med det :)

Men kan nesten ikke ligge på sida, og iallefall ikke på magen fordi puppene er kjempeømme :P
 
Dongeribuksene mine er så stramme at de er ubehagelige å sitte i. Men håper å få brukt mest mulig av mine vanlige klær lengst mulig. Har en eske med mammatøy på boden. Tenkte å gå til innkjøp av bella band denne gangen :-) da er det så greit å ha åpne bukser under :-)
 
Nei jeg heller takler ikke at d strammer..Er ubehagelig..Er så hard over magen så er nok ikke bare oppblåst lenger tror jeg..Ser magen før jeg spiser også, men etter middag er den helt jævlig..Har alt brukt ene gravidbuksa en kveld..Regner m d blir flere dager snart som jeg må ta den i bruk;)Jeg er ikke så glad i kjoler, men derimot kortbuksene eller tights m korte bein å singlett eller tunikatopper er d jeg bruker ofte på sommeren
Ja det blir nok vanskelig å skjule hos meg også etter hvert, så jeg kommer stortsett til å holde meg hjemme., heldigvis har jeg en bacheloroppgave som skal være ferdig i løpet av april, slik at jeg kan skylde på det ;) husker jeg traff på en 7mnd'er gravid bekjent oppe på universitetet der jeg studerer, når jeg akkurat hadde bikka 12uker med forrige mann.. Dette var i september, og hun syntes det var så koselig at vi begge skulle få baby samme år! Jeg turte ikke si at jeg ikke skulle få før året etter, i mars, og bare jattet med.. Sinnsykt ubehagelig å bli så stor tidlig.. Jeg er jo forberedt denne gang, og vet at jeg blir fort stor men at det stagnerer, og holder seg slik lenge før jeg vokser litt til..
 
Var veldig oppblåst for en uke siden, men kjøpte probiotikapiller på apoteket, og nå sliter jeg ikke noe med det :)

Men kan nesten ikke ligge på sida, og iallefall ikke på magen fordi puppene er kjempeømme :p
Skjønner d m puppa..Jeg må ligge på rygg pga dem:pEr sinnsykt vonde så klarer ikke å få dem i litt klem engang
 
Dongeribuksene mine er så stramme at de er ubehagelige å sitte i. Men håper å få brukt mest mulig av mine vanlige klær lengst mulig. Har en eske med mammatøy på boden. Tenkte å gå til innkjøp av bella band denne gangen :) da er det så greit å ha åpne bukser under :)
Bella band?? Det har jeg ikke hørt om, hva er det og hvor selges det? :)
 
Ja det blir nok vanskelig å skjule hos meg også etter hvert, så jeg kommer stortsett til å holde meg hjemme., heldigvis har jeg en bacheloroppgave som skal være ferdig i løpet av april, slik at jeg kan skylde på det ;) husker jeg traff på en 7mnd'er gravid bekjent oppe på universitetet der jeg studerer, når jeg akkurat hadde bikka 12uker med forrige mann.. Dette var i september, og hun syntes det var så koselig at vi begge skulle få baby samme år! Jeg turte ikke si at jeg ikke skulle få før året etter, i mars, og bare jattet med.. Sinnsykt ubehagelig å bli så stor tidlig.. Jeg er jo forberedt denne gang, og vet at jeg blir fort stor men at det stagnerer, og holder seg slik lenge før jeg vokser litt til..
Haha snakk om å bli tatt på senga da eller??Hihi..Da er nok du som meg at d popper ut tidlig..Pluss at da vi har vært gjennom dette før så kommer magen automatisk fortere frem også:)
 
Altså, nå spratt knappen min på buksa opp når jeg satt meg! Skjønner jo det er fryktelig tidlig og kjøpe en gravidbukse så får vel gå til innkjøp av tights :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Altså, nå spratt knappen min på buksa opp når jeg satt meg! Skjønner jo det er fryktelig tidlig og kjøpe en gravidbukse så får vel gå til innkjøp av tights :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Haha:D Der ser du hvordan jeg da har d hver dag etter middag..Har begynt åk neppe opp knappen før jeg setter meg..Går på autopilot;)
 
Haha:D Der ser du hvordan jeg da har d hver dag etter middag..Har begynt åk neppe opp knappen før jeg setter meg..Går på autopilot;)
Haha, ja. Veldig uvant :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
merker ikek nooooe her enda... hehe
 
Første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å bytte til joggebukse og slenge meg på sofaen.. :-) oppblåst JA!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bella band er forresten også greit å bruke i ammetiden dersom du har på en topp som du må dra opp ;-)
 
Back
Topp