Med første fikk jeg bekkenløsning i uke 10, så syns ikke 22 er tidlig nei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er mange som har vært plaget lenge allerede.
Da er det rett og slett legen som har en mening om at bekkenløsning er noe man kun får som høygravid.
Jeg fikk god hjelp av kiropraktor,faktisk! Rigtig god bedring og lykke til med de siste ukene!Å nå er jeg så drittlei vondt! Blir bare verre og verre for hver dag det her bekkenet. Er spesielt vondt å reise seg fra liggende/sittende stilling, gå, samt å snu seg i senga. Er det mulig... Noen som har gode råd på lager?
Takk for råd, har bestilt time hos kiropraktor med erfaring og utdanning i behandling av gravide og bekkenplager faktisk til neste torsdag! Håper at det kan hjelpe, mulig hun har noen gode øvelser på lager eller tips for å lindre smertene.Jeg fikk god hjelp av kiropraktor,faktisk! Rigtig god bedring og lykke til med de siste ukene!
Flott! Da er du et lite stykke på vei! Håper virkelig det har effekt på deg!Takk for råd, har bestilt time hos kiropraktor med erfaring og utdanning i behandling av gravide og bekkenplager faktisk til neste torsdag! Håper at det kan hjelpe, mulig hun har noen gode øvelser på lager eller tips for å lindre smertene.