Tidlig mage

Jeg sliter litt!
På jobb har de allerede sett at jeg er gravid (går med store gensere), og nå i helgen skal jeg i et selskap med familien til samboer.
Jeg ønsker ikke at alle skal vite dette enda da jeg kun er 8+1 i dag og har en MA bak meg.

Finnes det noen tips til hva jeg kan kle meg i på lørdag? Begynner å få litt panikk her nå

Jeg sliter litt!
På jobb har de allerede sett at jeg er gravid (går med store gensere), og nå i helgen skal jeg i et selskap med familien til samboer.
Jeg ønsker ikke at alle skal vite dette enda da jeg kun er 8+1 i dag og har en MA bak meg.

Finnes det noen tips til hva jeg kan kle meg i på lørdag? Begynner å få litt panikk her nå
Sort tøy skal virke slankende hvertfall. Horisontale striper er greit å unngå, for det kan vise mer. Ellers ville jeg kanskje prøvd en kjole hvor snittet sitter i midjen og er vid på underdelen :)

Sort tøy skal virke slankende hvertfall. Horisontale striper er greit å unngå, for det kan vise mer. Ellers ville jeg kanskje prøvd en kjole hvor snittet sitter i midjen og er vid på underdelen :)

Takk for tips! Skal titte litt i morgen og se hva jeg finner, synes det er altfor tidlig at dette kommer frem nå :)

Jeg sliter litt!

Jeg hadde samme problemet i helgen når jeg skulle på lunsj med familien :jokercolor Jeg endte opp med å ta på en kjole med strikk i livet som går ut nederst. Dagen før var jeg i middag med venner og tok på en løs bluse. Da hadde vi også fylt opp en vinflaske med alkoholfri vin, så tror ingen merket noe.. haha

Jeg hadde samme problemet i helgen når jeg skulle på lunsj med familien :jokercolor Jeg endte opp med å ta på en kjole med strikk i livet som går ut nederst. Dagen før var jeg i middag med venner og tok på en løs bluse. Da hadde vi også fylt opp en vinflaske med alkoholfri vin, så tror ingen merket noe.. haha

Kreativt! Jeg slipper heldigvis dette med alkohol osv, men må nok finne meg en kjole da ja :)

Jeg også! Har ikke fått veid meg pga batteriet på vekta er flatt men er nokså sikker på at det er 2-3 kg ekstra bare de siste ukene pga jeg har hatt skikkelig ulvehunger og spiser mye mer enn normalt. Håper det roer seg, forrige gang gikk jeg opp nesten 30kg :dead: Men skal sies at mye av det var vann, og det forsvant etter ett års tid.

Jeg fikk mine første gravidbukser i posten i går :wacky: Syntes seriøst der ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, og jeg er ikke en gang 2 mnd på vei! Det er helt forferdelig:crybaby2tørr ikke gå på vekta, innbiller meg jeg har gått opp 10+ kg den siste måneden selv om jeg skjønner det skal godt gjøres…
Føler med deg!!

Back
Topp