Tidlig mage

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Med nr 1 og 2 tok det lang tid før magen kom. Med lillesøster kom den rundt uke 18, håper det tar like lang tid denne gangen å siden vi vil holde det hemmelig :p

Når har magen kommet hos dere?:)

I uke 12 med første var magen vanskelig å skjule. Det sies at andre gang kommer magen enda fortere. Håper ikke det. Vil gjerne holde det skjult vi også.

Med første fikk jeg ikke noe mage før i uke 18-19.. Nå er jeg skikkelig oppblåst og merker endringer har skjedd allerede nå.. :)

Blir så utrolig oppblåst og bærer langt "ute" så magen har kommet alt for tidelig. Så får se nå hvor lenge buksene passer xsmile5

Sist kom magen i uke 8, da var livmora allerede på vei opp over skambeinet! Merker den kommer tidlig nå også, men er foreløpig bare oppblåst :)

Sist anstrengte jeg meg veldig for at det ikke skulle synes, men magen var smått synlig for andre fra rundt uke 16. Denne gangen har jeg enda tynnere og smalere utgangspunkt etter 10kg vektnedgang, men krysser fingrene for at magen kommer sent. Måtte avbryte i uke 19 sist, så denne gangen vil jeg at færrest mulig skal vite noe før etter ordinær ultralyd. Foreløpig er jeg bare ekstremt oppblåst, men kan vel ikke forvente annet når jeg kun er 4+4

Back
Topp