Tidlig mage? :)

Har hvertfall fått luftmage!! Den eneste tiden på døgnet magen er normal er om morningen og da kan jeg ikke se noe forskjell! Kanskje kanskje en liten antydning til hevelse nederst på magen :) (men den er liten )

November baby<3

Samme her. På kveldstid synes jeg den har blitt ganske stor til at jeg bare er 6 uker, men på morgenen synes jeg ikke det er så stor forskjell. Men i går morges så prøvde jeg å få på meg en av mine smaleste bukser, å det gikk ikke særlig godt! Så den har kanskje vokst mer enn jeg tror :-)

Hehe, jeg vet egentlig ikke m den har vokst, den er nok litt tidlig enda, men vi får glede oss til det dukker opp en søt liten babymage :)

Har nok mage fra før jeg, så for min del holder det i noen mnd til ;) nok magebilder fra forrige svangerskap, kanskje jeg skal lete frem de snart, og begynne å sammenligne;)

fått luftmage ja:) Dette er nr 2 så sikker derfor den kommer så tidlig. Størst om kvelden.

Luftmage her også på kvelden! Gledermeg til babymagen kommer!

Gleder meg og til magen kommer. Selv om det er nr 4 så er det like stas hver gang. Jeg liker å gå gravid jeg.

Her er det også bare en oppblåst mage, hvertfall på kveldene, da er den skikkelig oppblåst :p er 8+2, så er vel bare å vente til den vokser seg stor ;)

Bare oppblåst mage. Ordentlig mage kommer jo ikke før livmoren har vokst over skambenet som er rundt 12uker.

Tidendes verdens største kveldsmage her!
Magen er jo ikke altfor liten tidligere heller, men nå er den stoooor og oppblåst!

Back
Topp