Tidlig lørdag..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hva gjør dere ikveld??

Her har samboer og yngstemann dratt avgårde på overnatting hos min svigerinne, så jeg og eldste har litt kvalitetstid. Jeg ble syk forrige helg og har hatt en travel uke, så kroppen har ikke fått kommet seg. Det merkes for i går ble jeg skikkelig dårlig igjen, og i hele kveld har jeg vært plaget med kynnere og mensensmerter som kommer jevnlig. Synes det er litt skummelt, siden vi er alene hjemme inatt. Men litt søvn hjelper nok på, og vi skal straks i seng :) og vi kan sove lenge i morgen siden lillebror er ute av huset :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg kjeder meg! Er så rastløs i dag:( Baaah.. Vurderer å ta en liten tur opp til noen venninner som drikker vin, men har spist så mye smågodt at jeg føler meg svær og ufresh;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboer var først på jobb fra halv ti, til seks. Nå halv åtte, så reiste han på jobb nr 2. Så har vært alene i nesten hele dag. Har myyye jeg skulle gjort, men her går det i å ta det med ro, med sofaen og tv'n. Er heller kvelden for det akkurat idag :)

bruker denne (u)smart(e)telefonen

Herlig å få sove ut i morgen da! :D Her er det pizza og tv med mannen :)

Siden det regnet så fælt, dro vi og Harry handlet litt, så her er det sofa og smågodt som gjelder:)

Ligger i senga og leser The signature of all things og har spist alt for mye sukkertøy. Fått sår og kuler på tunga :/

Venter på at jenta mi skal sovne (aalt for sent) så skal jeg slenge meg på sofaen;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kommet hjem fra bursdags fest. Som jeg dro fra når folk begynte å bli fulle. Nå er det senga og forhåpentligvis en god natts søvn. Sambo er syk å ligger på sofan i natt. Så får senga for meg selv..

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

I dag har jeg og samboeren skrudd opp møbler og fått litt mer ting på plass i leiligheten. Så har vi vært i den gamle leiligheten å vasket litt. Nå har jeg nettopp kommet hjem og venter på samboeren. Er så sliten :p

28.12.14 <3

Back
Topp