Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig da!God natt!
Mannen skal stå opp med snuppa i morra så nyter litt ekstra sofatid idag uten å stresse i seng![]()
Ikke værst med en av to da.,Svigers står nok opp med T tenker jeg, men litt værre med puppebabyen![]()
Ikke værst med en av to da.,![]()
Krysser fingrene for at det ikke blir grytidlig til deg.Neida![]()
Sovnet litt senere enn vanlig begge to da, så kan jo håpe...!![]()
Krysser fingrene for at det ikke blir grytidlig til deg.![]()
Ja, i kveld holdt du ut kjempelenge. Klapp på skuldra til deg.Det ble altfor sent i går pga treig pakking og tidlig opp i dag.
Burde lagt meg for timer siden, men koste oss veldig i kveld
Legger meg straks, må vare skravle litt først!
Enn du da....!!!Ja, i kveld holdt du ut kjempelenge. Klapp på skuldra til deg.![]()
Oi det må jeg si!!!Det ble supertidlig kveld på lillegutt i går. Han tok kvelden allerede kl.16. Jeg kunne vekket ham, men sovnet selv, og våknet ikke igjen før kl.19, og da lot jeg ham bare sove. Han var veldig våken rundt halv fem i dag tidlig, men sov etterhvert igjen frem til kl.7.![]()
Vesla var mye våken i natt, så mens gubben var nede og skifta bleie/prøvde å gi flaske, benytta jeg sjansen.Enn du da....!!!
Jøjje meg! Det var ikke værst da.Det ble supertidlig kveld på lillegutt i går. Han tok kvelden allerede kl.16. Jeg kunne vekket ham, men sovnet selv, og våknet ikke igjen før kl.19, og da lot jeg ham bare sove. Han var veldig våken rundt halv fem i dag tidlig, men sov etterhvert igjen frem til kl.7.![]()