Tidlig kveld

Shauri

Forumet er livet
VIP
Daniel er i seng og jeg er stuptrøtt. Så nå tar jeg kveld! Happy skravling til dere alle!

Godnatt, håper dere får sove søtt alle sammen:-)

Blir natta her også nå:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Good natt :)

God natt!
Mannen skal stå opp med snuppa i morra så nyter litt ekstra sofatid idag uten å stresse i seng :D

Natta, håper du får sove godt i natt:) Skal straks legge meg jeg også. Emmeth har begynt og hoste igjen, så redd det blir enda en dårlig natt på meg:oops:

Svigers står nok opp med T tenker jeg, men litt værre med puppebabyen :-p

Krysser fingrene for at det ikke blir grytidlig til deg.;)

Det ble altfor sent i går pga treig pakking og tidlig opp i dag.
Burde lagt meg for timer siden, men koste oss veldig i kveld :)
Legger meg straks, må vare skravle litt først!

Det ble altfor sent i går pga treig pakking og tidlig opp i dag.
Burde lagt meg for timer siden, men koste oss veldig i kveld :)
Legger meg straks, må vare skravle litt først!
Ja, i kveld holdt du ut kjempelenge. Klapp på skuldra til deg.:)

Det ble supertidlig kveld på lillegutt i går. Han tok kvelden allerede kl.16. Jeg kunne vekket ham, men sovnet selv, og våknet ikke igjen før kl.19, og da lot jeg ham bare sove. Han var veldig våken rundt halv fem i dag tidlig, men sov etterhvert igjen frem til kl.7. :)

Det ble supertidlig kveld på lillegutt i går. Han tok kvelden allerede kl.16. Jeg kunne vekket ham, men sovnet selv, og våknet ikke igjen før kl.19, og da lot jeg ham bare sove. Han var veldig våken rundt halv fem i dag tidlig, men sov etterhvert igjen frem til kl.7. :)
Oi det må jeg si!!! :)

Jøjje meg! Det var ikke værst da.:)

Back
Topp