Tidlig kvalm?

Jeg ble sykmeldt da jeg var 6-7 uker på vei. Da hadde jeg allerede kastet opp veldig en uke, og vært kvalm lenge før det, og det var til slutt sjefen min som sendte meg til legen... Så jeg venter i spenning....
 
Jeg var aldri kvalm da jeg gikk med guttene, men nå har jeg hatt kvalme nesten hver dag siden 7-8 dpo. Det kommer og går, noen dager er kvalmen sterkere enn andre dager.
 
Jeg var sykemeldt fra uke 6-10 med snuppa. Da spøy jeg flere ganger om dagen og fikk ikke i meg mat.
Kvalmen begynte rundt uke 5 tror jeg..

Kjente litt kvalme i dag morges og frykter at det blir slik denne ganga også.
 
Huff, sorry, klarer jo ikke quote. Forumet er ikke det samme som det var sist jeg brukte det i 2011 :p Men det var deg jeg mente ja :) Er visst veldig vanlig å være kvalm når man bærer på jenter. Og når det i tillegg er så annerledes fra da du var gravid med guttene dine som du sier... Hehe.. Det blir spennende ja! Får håpe du slipper å være kvalm veldig lenge hvertfall!
 
Huff, sorry, klarer jo ikke quote. Forumet er ikke det samme som det var sist jeg brukte det i 2011 :p Men det var deg jeg mente ja :) Er visst veldig vanlig å være kvalm når man bærer på jenter. Og når det i tillegg er så annerledes fra da du var gravid med guttene dine som du sier... Hehe.. Det blir spennende ja! Får håpe du slipper å være kvalm veldig lenge hvertfall!
Det går sånn opp og ned da :) Er ikke kvalm hele tiden, litt om morgenen og litt mer på ettermiddagen.
 
Jeg har vært småkvalm siden jeg var 3 uker på vei.. Men ikke værre enn at jeg fungerer som normalt i hverdagen :)
 
Back
Topp