Tidlig i seng om kveldene ja.....

Elin.a skrev:
haha jeg er ofte i seng rundt 5tiden jeg ..og da sover jeg helt til neste morgen og er like trøtt når jeg står opp :P nå som jeg er sykemeldt er jeg egentlig i senga hele dagen, og sover mesteparten av tiden.

Da sover du mer enn meg ja hehe. Ble sykemeldt i dag jeg også så det blir å slappe av så godt som mulig om dageneemoticon

sindarella skrev:
Legen har sendt henvisning så jeg vet ikkje ennå. Blir nok uke 7 en gang. Men denne gangen banker hjertetemoticon

<3

Ja det er jeg sikker på :)

Hei Elin.a
Da sover du mer enn meg ja hehe
Jeg ble sykemeldt i dag og skal bare slappe av og ta livet med ro slik at både jeg og spiren har det bra

sindarella skrev:

Elin.a skrev:
haha jeg er ofte i seng rundt 5tiden jeg ..og da sover jeg helt til neste morgen og er like trøtt når jeg står opp :P nå som jeg er sykemeldt er jeg egentlig i senga hele dagen, og sover mesteparten av tiden.

Da sover du mer enn meg ja hehe. Ble sykemeldt i dag jeg også så det blir å slappe av så godt som mulig om dageneemoticon

føler meg som et SKIKKELIG murmeldyr om dagen. Er du også veldig kvalm og slapp, ettersom du er sykemeldt? Har seriøst ekstremt lite energi om dagen, håper det ikke varer så alt for lenge - ihvertfall at kvalmen forsvinner etterhvert, for det kan bli litt mye. Men greier jo ikke å slutte å tenke på at det kommer av et lite mirakelfrø <3 bare håper det holder seg friskt inni magen!

Ser jeg har svart i hytt og pine  til deg og MineBolle2012 hehe 
Jeg er mest utslitt og trøtt. Småkvalm hele tiden men ikkje så ille ennå, men det blir det etter hvert.
Jeg er sykemeldt pga at jeg har mistet 4 ganger på 2 1/2 år og skal ta det med ro denne gangen.
Er du sykemeldt pga kvalmen?

Da høres det veldig lurt ut å ta det med ro ja, går nok bra denne gangen skal du se! Ja, kvalmen og fordi jeg er så utrolig trøtt ..fungerer rett og slett ikke på jobb om dagen, men håper jeg ikke trenger å være det så alt for lenge :)

Er sm i tre uker i første omgang jeg og da er det jo ferie i tre uker. Håper jeg kan begynne i jobb etter ferien. Ingenting er som å være frisk og rask og i jobb

Skulle ikke tro at det var mulig å bli så trøtt, men det er det altså.. Syns jeg gjesper hele dagen lang jeg.. Går og drømmer om å legge meg tidlig hver dag.. Og innimellom så får jeg det til, og det er helt nydelig:-)

Back
Topp