Tidlig i seng om kveldene ja.....

sindarella

Betatt av forumet
Skal si det he forandra seg ja fra å sitte oppe til langt på kveld/natt til å legge seg kl 21. Sliter med å holde meg våken og tvinger meg til ikkje å legge meg før kl 21......emoticon
Skikkelig sosial om kveldene .....not....
Lille spire tar all energien min for tiden hehe.
Kossen e det med dere andre jenter?

Jeg var også sånn,men det har blitt bedre....helt forferdelig å være trøtt hele tiden.

Hei hei Maybenr2
Når ble du mindre trøtt da?
Glede meg litt til det ja, slik at i blir mer sosialemoticon

Ja kl 21 så er jeg i seng, hehe.. Men har alltid lagt meg 21 - 2130. Trenger den sammenhengende søvnen jeg kan få, med to små i huset som innimellom våkner på natta, og i tillegg starter dagen 0600

Skjønner godt du legger deg tidlig ja! Full fart hos deg skjønner jegemoticon

Skulle ønske jeg var så flink!

Er trøtt som en dupp, men kommer meg aldri i seng før 23, og angre HVER morgen, Sover en middagshvil på sofaen, men det er ikke godt nok.

I dag skal jeg legge meg 22! :p

God kveld MiniBolle2012

Hehe, synes du er flink som klare å holde deg oppe så lenge jeg. Min kjære mann synes sikkert jeg er værdens mest kjedelige som går og finner senga kl 21. I dag har jeg ikkje sovet en gang og vært i ok form. Har til og med stekt vafler til kveldskos med rørt jordbærsylte. Namm namm... er så godt med mat!!emoticon

Er jo så utrolig mykje godt da! I slike stunder skulle jeg ønske jeg var ei ku.... De har 4 mager og de spiser HELE tiden. Eh jeg er jo nesten som ei ku, bare mangle de 4 magesekkene.....hahahaha. Morsom jeg er

Puh.... enda godt. Men du, seriøst... jeg er sulten støtt. Har ikkje før fått i meg noe å spise før jeg går og finner meg noe annet. Finnes jo ikkje mett! Blir jo nesten nervøs her.. mistet metthetsfølesen TOTALT. Tør ikkje ramse opp hva jeg har spist i dag NEI. Og det har holdt kvalmen borte i dag, jippi. Må være en sulten liten spire jeg har, skylder på spirenemoticon .

Har variert litt hos meg ang kvalmen. Regner med den plutselig kommer og da er jeg nok solgt en periode ja. Har ennå ikkje sluppet unna den grusomme kvalmen 24/7 så jeg skal nok nyte disse dagene utenemoticon . Vi får ta sulten som ett godt tegn.
Er så spent på å lese hvordan det gikk med de to jentene som skulle på UL i dag. Håper det gikk bra med de.

Ja vi får nyte det, jeg har noen dager med elendig kvalme og oppkast, men i dag har jeg vært i toppform :D Håper jeg blir litt kvalm i morgen egentlig, føler det er så sikkert tegn når jeg er kvalm :p

Samme her, har tenkt masse på de. Er nok ikke det første de gjør å oppdatere oss uansett utfall, blir nok enten glede eller tristhet med sin kjære...

Uff, ja, har opplevd dommen 4 ganger på 2 1/2 år med 3 ma og 1 bo oppdaget på UL. Skal på tidlig UL denne gangen også. Blir en spesiell dag det ja.
Men denne gangen SKAL jeg tenke positivt.  emoticon

haha jeg er ofte i seng rundt 5tiden jeg ..og da sover jeg helt til neste morgen og er like trøtt når jeg står opp :P nå som jeg er sykemeldt er jeg egentlig i senga hele dagen, og sover mesteparten av tiden.

Legen har sendt henvisning så jeg vet ikkje ennå. Blir nok uke 7 en gang. Men denne gangen banker hjertetemoticon

Back
Topp