Hvilken tidlig graviditetstest anbefales? Og er det egentlig noen vits, eller bortkastet å bruke penger på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Har én tidligtest som jeg fikk fra Babyplan, men tenkte å bestille flere. Men da tror jeg at jeg dropper detEtter min erfaring, så er det bortkasta penger. Vanlig makesure fanger opp fra det er såvidt økning i hcg og er bra nok
Enig i denne. Makesure på 25 hadde tydeligere strek enn de jeg prøvde som har 10.Etter min erfaring, så er det bortkasta penger. Vanlig makesure fanger opp fra det er såvidt økning i hcg og er bra nok
SignererEtter min erfaring, så er det bortkasta penger. Vanlig makesure fanger opp fra det er såvidt økning i hcg og er bra nok
Tenker du på hvor lenge urinen står i en kopp eller hvor lenge testen blir liggende etter bruk?6 dager før IKM tok jeg en metode tidlig test og cb tidlig test. Metode fikk svak strek, cb slo ut litt sterkere. De to påfølgende dagene er metode negativ. Erfaringer med dette? Vet ikke hva jeg skal tørre å tro.. har det også noe å si hvor lenge urinen står i romtemperatur?
Hvor lenge urinen står i kopp før test skal kjøpe flere tester i dag, men får ikke gjort det før om noen timer og vil gjerne teste de i morgenurinen.Tenker du på hvor lenge urinen står i en kopp eller hvor lenge testen blir liggende etter bruk?
Tror ikke det har noe å si så lenge det er forseglet og det er morgenurinen. Jeg har tatt med urinprøver til helsestasjon/legekontor fordi jeg ikke har hatt test hjemme, og det er fortsatt et gyldig resultat.Hvor lenge urinen står i kopp før test skal kjøpe flere tester i dag, men får ikke gjort det før om noen timer og vil gjerne teste de i morgenurinen.
Takk for svar krysser fingrene alt jeg kanTror ikke det har noe å si så lenge det er forseglet og det er morgenurinen. Jeg har tatt med urinprøver til helsestasjon/legekontor fordi jeg ikke har hatt test hjemme, og det er fortsatt et gyldig resultat.
Når det gjelder den negative testen, så kan det være uflaks med en dårlige metode-test. Svak strek, og ikke minst sterk strek, er positivt resultat uansett!