Tidlig graviditet? Eller er mensen på vei?

Linda4

Andre møte med forumet
Har noen av dere hatt tidlig graviditetstest symptomer? Hvis jeg er gravid er jeg i uke to. Har ømme bryst. Selvfølgelig må jeg jo vente til graviditets test. Men inntil da. Kan det være mensen som er på vei? Når får dere ømme bryst i forhold til mensen. Eller omvendt når har dere fått ømme bryst i forhold til graviditet? Eller eventuelt andre tidlige symptomer☺️
Bare gøy å høre litt andres erfaringer☺️

Får ømme bryst 9-7 dager før mens, når jeg var gravid kom det i uke 3 eller 4 ca. Mine tidligste tegn var at det «dro» i livmora, samt metallsmak i munnen hehe :happy119 det kom ca uke 3-4, sammen med halsbrann, Så kom alt annet uke 6 (kvalme osv)

Mine symptomer så tidlig er egentlig helt identisk med PMS. Det som var annerledes for meg var at jeg følte noe merkelig «trykk» og en del murringer som jeg ikke hadde vært borte i før, som nærmest fikk meg til å føle meg sikker på at noe foregikk i kroppen. Disse kom 6 og 7 DPO, fikk positiv test 8 DPO!

Ordentlige graviditetssymptomer som skilte seg fra vanlig menstruasjonssymptomer kom først etter IKM, det meste rundt uke 5-6 :)

Symptomene mine tok seg opp fra 8 DPO, men det var alle symptomer jeg pleier å ha i lutealfasen, bare alle på en gang. Også spydde jeg 9 DPO.
Ømme bryster har jeg aldri fått pga mensen, det kom litt senere som gravid, for de vokste 2 cuper innen uke 6 :p

Akutt svimmel i uke 3 og fikk sykdomsfølelse, trodde jeg skulle få influensa. Ømme pupper kom ikke før 17 dpo. Ekstremt sulten, fikk ikke i meg nok mat. Vart ikke så sur som jeg pleier før mens, men gråt veldig lett.

Back
Topp