Tidlig gravid

Mamsi22

Flørter med forumet
Fastelavnsbollene 2026
Hei. Hadde dere tvillingmammaer noen tidlige tegn som gjorde at dere mistenkte tvillinger, eller var det helt normal graviditet frem til ultralyd?

Hei. Hadde dere tvillingmammaer noen tidlige tegn som gjorde at dere mistenkte tvillinger, eller var det helt normal graviditet frem til ultralyd?
ble gravid med to egget tvillinger der ene desverre sluttet og utvikle seg rundt uke 6. ble kjempe kvalm bare noen dager etter befruktning og så rot det seg, 4+0 viste clearblue digital til 2-3 og målte hcg som viste ganske høyt som ofte er ett tegn på tvillinger.

Ble gravid med 2eggede tvillinger. Testen ble positiv 8dpo. Svak svak. Digital var negativ og blodprøve negativ samme dag. Dagen etter var digital positiv. Jeg følte at symptomene fra eggløsning aldri gikk over. Så følte på meg at det var noe. Da testen var positiv tidlig og symptomene var sterke. Blant annet SINNSYKT tungpustet. Å gå opp en trapp eller en slak bakke her i nabolaget var døden.. dette var da bare 5 uker på vei ca. Var konstant uvell og følte meg annerledes. Jeg følte på meg det var 2. Og ble ikke så sjokkert på ultralyd. Eller sjokkert blir man, men følelsen på 2 var der. Sa det også til gyn før ultralyd
Har ett barn fra før av og. Og starten på graviditeten var veldig forskjellig med en og to

Back
Topp