Tidlig fredag :-p

Ser ut som om denn passer ganske bra :) enten har gutten din plutselig vokst, eller så er den liten i str :p husker når Liana var nyfødt.. 2 bodyer i 56 var like store som 62, og 2-3 av 62 var like små som 56 :eek: trudde lissom dette gikk etter cm :p
Ja det er kjempestore forskjeller :o

Hehe, ja det er den lille kompisen hennes! De var mer interessert i å spise stein enn å leke med hverandre:p

*Surfer mobilt*

hahah søt da.. men det er stort sett sånn til dem blir litt større :P

Vi har kosa oss med Taco! :D
Nå skal maten synke litt og så skal jeg skifte. T og jeg skal ut på sykkel-/ joggetur! :D :D
GOD FREDAG alle sammen =)

Ja det er kjempestore forskjeller :eek:

ja.. menmen.. har opplevd dette mye med Emira når jeg har bestilt klær fra nettet, spesielt fra ellos.. Hun er veldig lang, og jeg måtte bestille klær i hvertfall 1 str større en det alderen viste..og passet ofte på å bestille klær som egentlig skulle være litt store sånn at hun kunne vokse i dem.. men fler av plaggene var nesten for små! :eek: :( dette var når hun var over 1 år da.. men forde, blir jo litt skuffa :P

Nå skal maten synke litt og så skal jeg skifte. T og jeg skal ut på sykkel-/ joggetur! :D :D

mmmmm tacooo :D hehe god tur ut.. og ha en kjempe fin fredag du også! :D

Håper kroppen blir lettere =)
Hva liker hun å se av barne-tv? Lillebror har bare smugtittet når T ser barne-tv, men jeg tror vi har liggende noen episoder av Drømmehagen på dekoderen - det er jo fengende for de minste :D
Har sett veldig lite på tv, så vi har ikke peiling.:p Det må være helt enkle former og farger tipper jeg.Trodde Fugleveien 3 på NRKsuper var interessant, men der tok jeg feil. Har ikke prøvd Drømmehagen, men hun fatter sikkert interesse for det av seg selv etter hvert.

God fredag:-)

Back
Topp