Tidlig fredag :-p

Mannen, Lillebror og jeg har gått til byen og senteret og ordnet litt. Tok en kaffe også =)
Har handlet konfirmasjonsgave til i morgen og endelig fikk Lillebror penklær :p
Kjøpte en søt bukse og body på Name It da, som han kan bruke ellers i sommer også :D

Mannen, Lillebror og jeg har gått til byen og senteret og ordnet litt. Tok en kaffe også =)
Har handlet konfirmasjonsgave til i morgen og endelig fikk Lillebror penklær :p
Kjøpte en søt bukse og body på Name It da, som han kan bruke ellers i sommer også :D

Så koselig å gå tur med mann og barn :) og ikke minst når det blir en liten kaffepause og litt barne-klær-shopping :D hehe.. Du må ta bilde av han med klærne da :) så vi får sett hvor fin han er ;)

Så koselig å gå tur med mann og barn :) og ikke minst når det blir en liten kaffepause og litt barne-klær-shopping :D hehe.. Du må ta bilde av han med klærne da :) så vi får sett hvor fin han er ;)

Her er han =)
8A7BB774-A818-4FB9-A2F6-81558FA64683-169-00000004A732E033_zps1311df6b.jpg

Bukse i str 80 og body i 86 (!). Tok feil størrelse og vurderte å bytte den, men greit å prøvd først. Den var jammen ikke så altfor stor. Men lang i ermene =)

Nasse i dag, hun synes det var litt rart at mamma dukket plutselig opp:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så fin hun er!
Og så nydelig jakke :D Har du strikket?

Takk:-)

Nei den har hun arvet fra pappan sin, det er oldemoren hennes som har strikket den:-)

Her er han =)

Bukse i str 80 og body i 86 (!). Tok feil størrelse og vurderte å bytte den, men greit å prøvd først. Den var jammen ikke så altfor stor. Men lang i ermene =)

Så fine klær, og så flink han er til å sitte:-)

Takk for det!
Ja, han har blitt veldig glad i å sitte, plutselig var han så rak i ryggen!
Hender han faller litt, men..

Han ser veldig sterk ut:-) Jeg har ikke satt nasse på rumpa enda, ser hun har begynt å åle seg litt mer, noe fremgang er det:-)

Han ser veldig sterk ut:) Jeg har ikke satt nasse på rumpa enda, ser hun har begynt å åle seg litt mer, noe fremgang er det:)

Nei Lillebror ble aldri satt slik før han klarte det selv. Han satt på skeiva en stund, men plutselig satt han seg helt opp =)

SOM vi har kosa oss på utekafè!!!
1369406207904.jpg1369406232748.jpg1369406252680.jpg

Matlysten er ikke helt på topp i varmen da...på annet enn småstein:confused:
Så da blei det erter til middag:p
1369406309566.jpg
*Surfer mobilt*

Her er han =)

Så fin og kjekk gutt :D er så mange klær som ikke stemmer med størrelsen.. og det er såå teit.. men det er vel bare å brette opp i ermene da :)

Så fin og kjekk gutt :D er så mange klær som ikke stemmer med størrelsen.. og det er såå teit.. men det er vel bare å brette opp i ermene da :)
Ja, du ser at den ikke er altfor stor i lengden? Altså, han har jo litt å gå på, men jeg hadde aldri gjettet at den var 86 :p

Ja, du ser at den ikke er altfor stor i lengden? Altså, han har jo litt å gå på, men jeg hadde aldri gjettet at den var 86 :p

Ser ut som om denn passer ganske bra :) enten har gutten din plutselig vokst, eller så er den liten i str :P husker når Liana var nyfødt.. 2 bodyer i 56 var like store som 62, og 2-3 av 62 var like små som 56 :eek: trudde lissom dette gikk etter cm :P

Så søt! likte kjempe godt dette bildet hvor hun sitter med et annet barn <3 og kan hvertfall kjenne igjen smilet ditt når Hermine har smilt på bilder :D småstein er vel godt :P
Hehe, ja det er den lille kompisen hennes! De var mer interessert i å spise stein enn å leke med hverandre:p

*Surfer mobilt*

Back
Topp