Tidlig en mandagsmorgen..

Lilla-87

Forumet er livet
Go' mor'n!!
Tidlig opp her hos oss. Først ei oppvåkning 04.50, sovna igjen, stod opp 06.:) Det har regna og blåst masse i hele natt, så det var nesten godt å stå opp. Dere kan skjønne at når vi ikke har hatt nedbør på en måned, så kommer alt på en gang når det først kommer.;)

Nå skal jeg lage frokost og tenne opp, mens mine kjære (og Per Spellemann) er på badet. :p
Senere får vi besøk av min søster og guttene hennes, så det blir koselig.

Ønsker dere en fin mandaaaaag!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen:-)

Enda godt dere slapp å stå opp før seks i alle fall:-)

Her stod vi også opp klokken seks, mann og barn har dratt til barnehagen, og jeg har tatt meg en dusj.
Jeg skal legge med nedpå igjen etter jeg har fått tatt noen telefoner, men ingenting åpner før klokken åtte;);)
Natten har vært god, men nasse har begynt å hoste igjen, det er nok vår skyld for vi var ute å triller i byen på lørdagen, og det blåste en del. Det er fremdeles lite som skal til:(
Ellers har hun fått øyekatarr, men ikke blitt rød, så da er det virus. Håper på resept på øyedråper uten at vi trenger å komme ned til legen, men det er vel bare ønsketekning.

God morgen. Vi str aldri opp etter seks her, det er visst en ny trend :-p
Men i natt sov vi hele natten, det hjelper på!
Om en liten time tar vi buss til trening og bytur etterpå. Ha en super dag :)

God morgen. Vi str aldri opp etter seks her, det er visst en ny trend :p

Oi, må dere såpass tidlig pån ja, får håpe trenden snur:p
I hvertfall godt at man får sovet hele natten når det blir såpass tidlige morgen:-)

Kos dere masse på bytur og trening:cool:

Oi, må dere såpass tidlig pån ja, får håpe trenden snur:p
I hvertfall godt at man får sovet hele natten når det blir såpass tidlige morgen:)

Kos dere masse på bytur og trening:cool:
Jeg hadde vært superfornøyd om klokken kunne passert 6 hvertfall :D :D
Får håpe du får slappet av litt etter å ha tatt telefoner i dag :)

Jeg hadde vært superfornøyd om klokken kunne passert 6 hvertfall :D :D
Får håpe du får slappet av litt etter å ha tatt telefoner i dag :)

Ja, det skjønner jeg godt, vi hadde det slik en periode vi også:eek:
Det går nok over igjen:)

Takk, bare håper jeg slipper å ta henne ned til legen i dag. Siste uka med hviling før lillesøster kommer:D

Lilla-87: moro med vind på natta!:eek::P ha en fin dag du også, med besøk all ting! :D

Sukkersnusk: ønsker deg en fin hvil:) synd å høre at Anette har begynt å hoste igjen og at hun har fått øyekatarr:( men gjør kansje ikke så vondt når hun ikke er rød? Det virket hvertfall ikke som om Emira og Liana hadde vondt når dem hadde det:) er det ikke litt rart å vite akkurat åssen dag lillesøster skal komme på?:D:P hehe

Fru H: godt dere sov hele natten når dere får så tidligere morgener;) ha en fin dag med trening og bytur:D

God mandag:)

Her sto vi som vanlig opp 6:45 *litt trøtt* hehe.. men nå er altså gjengen ute av hus og jeg har fyra opp i ovnen :) skal hoppe inn i dusjen snart..natten har vært vanlig, innom Liana en gang, og måtte inn på do med Emira en gang.. skjønner meg ikke på den jenta! Siste halvåret som 3åring hadde hun stort sett tørre bleier på nettene (noen ganger hun hadde tisset litt, derfor jeg ikke slutta med bleiene), men NÅ tisser hun jo hver natt:eek: (fyller bleia).. vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Hun kan jo holde seg og gå på do om hun vil! Men sier at hun ikke vil holde seg, så tisser i bleia og roper på meg etterpå:oops::confused: tar gjerne imot tips!

Håper alle får en fin dag :) nå er Leoh våken, så får ta dusjen etterpå :P

Lilla-87: moro med vind på natta!:eek::p ha en fin dag du også, med besøk all ting! :D

Sukkersnusk: ønsker deg en fin hvil:) synd å høre at Anette har begynt å hoste igjen og at hun har fått øyekatarr:( men gjør kansje ikke så vondt når hun ikke er rød? Det virket hvertfall ikke som om Emira og Liana hadde vondt når dem hadde det:) er det ikke litt rart å vite akkurat åssen dag lillesøster skal komme på?:D:p hehe

Fru H: godt dere sov hele natten når dere får så tidligere morgener;) ha en fin dag med trening og bytur:D

Det ser heldigvis ikke ut som hun er plaget:-) Ble legetime på oss ja, kjedelige greier:(
Jo det er veldig rart, jeg går rundt i en uvirkelig døs:cool::p

God morgen :)

Sambo og Simone forsov seg, så de står opp nå, men de rekker nok frokosten i bhg likevel tror jeg.

Vi skal pakke i dag og så må jeg ut å handle meg ny foundation og mascara og ny kost til foundationen i dag (merkelig at alt blir tomt samtidig). Skal også hente gratispakke på apoteket. De skulle få den inn til i dag :-) Vi skulle ha støvsugd og vaska hus også siden vi blir vekke lenge, men det spørst om vi rekker det. Mamma og Pappa får gjøre det visst ikke.

Se så søte små sokker og lue vi har fått til Nathaniel:

ImageUploadedByBV Forum1392621083.534933.jpg

ImageUploadedByBV Forum1392621096.884283.jpg

Her regner det i dag. Veldig uvant. Husker ikke sist jeg så regn, og vanligvis regner, blåser, snør det hele høst, vinter og vår føler jeg. Men da blir det sikkert mindre brannfare, og det liker vi :-)

Håper dere alle får en suuuuper mandag!

Her stod vi også opp klokken seks, mann og barn har dratt til barnehagen, og jeg har tatt meg en dusj.
Jeg skal legge med nedpå igjen etter jeg har fått tatt noen telefoner, men ingenting åpner før klokken åtte;);)
Natten har vært god, men nasse har begynt å hoste igjen, det er nok vår skyld for vi var ute å triller i byen på lørdagen, og det blåste en del. Det er fremdeles lite som skal til:(
Ellers har hun fått øyekatarr, men ikke blitt rød, så da er det virus. Håper på resept på øyedråper uten at vi trenger å komme ned til legen, men det er vel bare ønsketekning.
Så godt at du får lagt deg nedpå litt igjen. Viktig å hvile mens man kan!:)
Uusj..Trondheim er en kald plass altså! Spesielt ved elva. Håper hosten er forbigående og at Nasse ikke blir mer syk. Så lenge hun ikke er rød på øyet og bare har gugge, skal et holde med vanlige saltvannsdråper. Jenny hadde det i fjor og da dryppa vi med saltvannsdråper og brukte bomullsputer med saltvann til å vaske bort pusset med. Det gikk over etter tre dager eller noe.:)

Go' mor'n!!
Tidlig opp her hos oss. Først ei oppvåkning 04.50, sovna igjen, stod opp 06.:) Det har regna og blåst masse i hele natt, så det var nesten godt å stå opp. Dere kan skjønne at når vi ikke har hatt nedbør på en måned, så kommer alt på en gang når det først kommer.;)

Nå skal jeg lage frokost og tenne opp, mens mine kjære (og Per Spellemann) er på badet. :p
Senere får vi besøk av min søster og guttene hennes, så det blir koselig.

Ønsker dere en fin mandaaaaag!!:D

Det var tidlig ja, men bra klokka bikka 06 da :-) Jenny gleder seg nok til å treffe Tanta si ;-)

Uvant med regn ja? Hehe..jeg våkna i natt av en fortvila pus som mjaua og ville inn. Han er tydeligvis ikke vanntett ;-p men jeg må innrømme at det føles mer som høst av en eller annen grunn. Sikkert fordi at det har vært tørt så lenge.

Kos der med besøk i dag da! :-)

De nattrendene altså..:p Godt at dere fikk sove helt fram til dere måtte opp da i allfall.:)
Så flink du er å trene! All ære til deg.:D

Håper du får hvilt deg litt ekstra denne uken :-) om en uke er lillesøster her! :-) her er det ikke noe problem å få resept på slikt når vi ringer hs eller fastlege, men vi bor på bygda og alle vet hvem alle er, så kanskje det er enklere her. Simone hadde øyekatarr for to uker siden men vi skulle ikke gjøre noe siden hun ikke var rød. Det gikk over etter noen dager. Men vi vaska med saltvann likevel.

I morgen reiser vi til Trondheim og flytter inn på obsposten :-) etter det blir det på barsel, og så er jeg litt usikker på om vi blir der til onsdagen etterpå når jeg skal legges inn på "min avdeling" eller om vi flytter til pasienthotellet. Blir spennende om vi sees! :-)

Så flott at dere sov hele natten! :-) det er tidlig å stå opp før kl seks, men dere får sannelig mye ut av morgenene da!

Det var tidlig ja, men bra klokka bikka 06 da :-) Jenny gleder seg nok til å treffe Tanta si ;-)

Uvant med regn ja? Hehe..jeg våkna i natt av en fortvila pus som mjaua og ville inn. Han er tydeligvis ikke vanntett ;-p men jeg må innrømme at det føles mer som høst av en eller annen grunn. Sikkert fordi at det har vært tørt så lenge.

Kos der med besøk i dag da! :-)
Ja, det er ikke måte på til regn! Og det blåser heftig innimellom. Hører at de store grantrærne i skogen bak oss knirker.:p Uæh..
Det føles som høst nå, ja. Og vår for et par dager siden!! Har fått bildebevis fra søster og venninne på både snøklokker og løvetann. :O

Hvordan er formen, snuppa mi?♡

God mandag:)

Her sto vi som vanlig opp 6:45 *litt trøtt* hehe.. men nå er altså gjengen ute av hus og jeg har fyra opp i ovnen :) skal hoppe inn i dusjen snart..natten har vært vanlig, innom Liana en gang, og måtte inn på do med Emira en gang.. skjønner meg ikke på den jenta! Siste halvåret som 3åring hadde hun stort sett tørre bleier på nettene (noen ganger hun hadde tisset litt, derfor jeg ikke slutta med bleiene), men NÅ tisser hun jo hver natt:eek: (fyller bleia).. vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Hun kan jo holde seg og gå på do om hun vil! Men sier at hun ikke vil holde seg, så tisser i bleia og roper på meg etterpå:oops::confused: tar gjerne imot tips!

Håper alle får en fin dag :) nå er Leoh våken, så får ta dusjen etterpå :P

Er Leoh tidlig oppe i dag? ;-) Håper vår baby får like godt sovehjerte som din ;-)

Ang bleier så har jeg ikke peiling egentlig. Men kan det være en stille protest mot noe? At hun vil ha oppmerksomhet? Eller st det rett og slett er "enklere" enn å gidde å gå på do? Har nok ingen tips siden jeg ikke har noe erfaring på området, men skjønner frustrasjonen.

Ja, det er ikke måte på til regn! Og det blåser heftig innimellom. Hører at de store grantrærne i skogen bak oss knirker.:p Uæh..
Det føles som høst nå, ja. Og vår for et par dager siden!! Har fått bildebevis fra søster og venninne på både snøklokker og løvetann. :O

Hvordan er formen, snuppa mi?♡

Ja jeg også noen blomster på et bilde her om dagen. Sykt tidlig! Her blåser ikke, men det er sjelden det gjør det her for det ligger så beskyttet til. Savner litt så bo ute ved kysten innimellom når det er skikkelig storm! ;-)
Dere har masse trær bak huset dere ja! Tipper de lager litt lyd når det blåser :)
Vår for et par dager siden ja. Føler man må stikke nasa ut døra før man kler på Simone om morgenen ;-p

Jeg tror formen er noenlunde (hehe...ligger i senga ennå). Men i går orka jeg å lage middag og rydde opp litt etter den og sånne småting uten å hvile i mange timer etterpå ;-) målet er å bli med sambo til byen en tur så han slipper å handle sminke til meg, og så kommer foreldrene mine senere. Pakke er jeg god blitt god på, så det skal ikke ta så veldig lang tid ;) har ikke vondt i føttene ihvertfall, så da skal jeg heller tåle å hvile litt innimellom.

Er spent på formen til N når han kommer ut, størrelsen hans, hvor mye/lite hjelp han trenger, om han er påvirket av medisinene osv..og så tror jeg at formen min stiger litt med en gang jeg ikke er gravid lenger! Jeg har ikke lagt på meg ett eneste gram (heller gått ned noen kg). Likevel føler jeg meg kjempestor og tung. Sist la jeg på meg 7kg og følte meg mye lettere..hehe..men sist var jeg frisk så det er nok derfor det føles slik ;-)

Ja jeg også noen blomster på et bilde her om dagen. Sykt tidlig! Her blåser ikke, men det er sjelden det gjør det her for det ligger så beskyttet til. Savner litt så bo ute ved kysten innimellom når det er skikkelig storm! ;-)
Dere har masse trær bak huset dere ja! Tipper de lager litt lyd når det blåser :)
Vår for et par dager siden ja. Føler man må stikke nasa ut døra før man kler på Simone om morgenen ;-p

Jeg tror formen er noenlunde (hehe...ligger i senga ennå). Men i går orka jeg å lage middag og rydde opp litt etter den og sånne småting uten å hvile i mange timer etterpå ;-) målet er å bli med sambo til byen en tur så han slipper å handle sminke til meg, og så kommer foreldrene mine senere. Pakke er jeg god blitt god på, så det skal ikke ta så veldig lang tid ;) har ikke vondt i føttene ihvertfall, så da skal jeg heller tåle å hvile litt innimellom.

Er spent på formen til N når han kommer ut, størrelsen hans, hvor mye/lite hjelp han trenger, om han er påvirket av medisinene osv..og så tror jeg at formen min stiger litt med en gang jeg ikke er gravid lenger! Jeg har ikke lagt på meg ett eneste gram (heller gått ned noen kg). Likevel føler jeg meg kjempestor og tung. Sist la jeg på meg 7kg og følte meg mye lettere..hehe..men sist var jeg frisk så det er nok derfor det føles slik ;-)
What? Får han ikke dra på sminkeshopping aleine? Hehe..Ser den.;)
Så bra at det gjør mindre vondt i beina og at du fikk pusla med litt i går uten å bli helt slått ut av det.

Skjønner godt at du er spent på hvordan formen til N er. Jeg er spent med deg!!:D Tenker at jeg skal sende deg ei pakke med litt småluer og booties, men HVOR skal jeg sende det? Til St.Olavs?:p

Hallo!
Jeg våkna kl 06, superbekymra fordi Hermine ikke hadde laget en eneste lyd hele natta :eek: Men da jeg poka henne litt begynte hun å sutre, så fikk hun mme og sov til 07 :P

Nå sitter jeg utfor lesesalen på universitet...har vært hjemme i to uker, og når jeg endelig kommer meg tilbake har jeg glemt nøkkelkortet så jeg ikke kommer inn :confused: ikke et det noen her som kan slippe meg inn heller :oops: Så her sitter jeg og drikker kaffe, og håper på at det kommer noen flere snart! :P

Back
Topp