Tidlig en mandagsmorgen

Huff, får håpe han ikke har noe betennelse noe sted da! ...og at han er frisk til torsdag såklart ;) God bedring til Emmethn :)

Er lissom det jeg jeg er redd for, at han har virus så han ikke blir bedre og må "gå det av seg" for da blir jeg høyst sannsynlig ikke med:(

Er lissom det jeg jeg er redd for, at han har virus så han ikke blir bedre og må "gå det av seg" for da blir jeg høyst sannsynlig ikke med:(
Skjønner det, formen til ungene får man ikke gjort noe med og det må tas hensyn til om de er i form eller ikke!
Men jeg håper, håper dere kan være med :D

Har lasta ned oppdatering av appen for iPad og skjønner ikke hvordan man skal quote :eek:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk for respons på gnissinga, damer! Får bare lukke øra og la det stå til..:p

Det gikk kjempefint hos fysio i dag og vi skal ikke tilbake før i midten av januar. Har fått tilbud om henv.til mt, i og med at vesla fortsatt er skeiv. (Flink fysioterapeut vi har.:))♡
Når vi skulle dra derfra så starta SELVFØLGELIG ikke bilen. Drittbil!! Går ikke an å ha selvlåsende, ikke-startende biler når man har små barn. Fikk heldigvis hjelp av en nabo som var i byen på samme tidspunkt, så vi kom oss da hjem. Men det sier jeg bare: den bilen der skal bort!!!

Nå er Jen hos dm en liten tur, mens denne mammaen sitter og sliter med oppstartsfasen på ei didaktikkoppgave som skal leveres på søndag. Ouch!!:/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da var middagen inntatt og nå slapper jeg litt av i sofan ;) fikk kjøpt vanntette votter med ull inni til Emira, og to par ullsokker til Liana (en uten antiskli som hun kan ha i sko, og en med som hun skal bruke inne, mest i barnehagen da):)
Men hun også må få seg noen nye sko! Fikk også snakket med helsestasjon, så da skal jeg og Leoh opp der imårra for å veie osv:) spent på hvor mye han veier nå, har allerede måtte gå påå i str 2 i bleier:P

☆★hilsen meg★☆

Hei.
God bedring til deg Marianne :-) Og Emmeth... hva sa legen idag??
Vi har vært på lekeland igjen idag...
Har sovet til 10 idag og akkurat en time igjen... Blir så trøtt når jeg har tanta på besøk :-(

Akkurat spist kylling/kalkunkjøttboller,ris og brun saus.. Deilig. Etter på blir det fortsettelsen på prison break nr 4. Spennende :-)

Hva skal dere i kveld da? :-)

Sent from my GT-I9300

Emmeth var fin fra topp til tå:) Crp på 3, så ingen betennelse, så da er det virus-IGJEN:p Emmeth har overhodet ikke ville sove idag, så han var en liten slagen herremann da kl bikka 5 og regner med han er lagt for kvelden:) Jeg er trøtt som en dupp idag, så blir tidlig kvelden her i hus!:) Vi har akkurat spist middag og jentene skal snart i dusjen;)

Emmeth var fin fra topp til tå:) Crp på 3, så ingen betennelse, så da er det virus-IGJEN:p Emmeth har overhodet ikke ville sove idag, så han var en liten slagen herremann da kl bikka 5 og regner med han er lagt for kvelden:) Jeg er trøtt som en dupp idag, så blir tidlig kvelden her i hus!:) Vi har akkurat spist middag og jentene skal snart i dusjen;)

Så bra at dem ikke fant noe alvorlig!:) det er jo det viktigste :) Håper han sover hele natten og heeeelt til imårra ;)

☆★hilsen meg★☆

Så bra at dem ikke fant noe alvorlig!:) det er jo det viktigste :) Håper han sover hele natten og heeeelt til imårra ;)

☆★hilsen meg★☆

Ja, jeg er glad for at de ikke fant noe:)
Er bare lei meg, for da tviler jeg på at vi kan bli med på treff:( Han er i så dårlig form, men håper jo selvsagt formen hans skal bedre seg:D

Lillebror sov lite før i dag, så han skal på badet nå.
de har kost seg med mormor og tante som kom en tur, spist MASSE middag :D
Nå driver han og klatrer på broren sin - tydelig at han er litt trøtt, for han er så bøllete :p :D
Jeg har avtale med T om å kikke gjennom toys R us- reklamen vi fikk i posten i dag :p Mye han ønsker seg der!!!

Sender masse bli-frisk-støv til Emmeth, vi har så lyst til å møte han!!!! :D :D

Jeeiiiij:D
Vi satser for fullt på at han er bedre til torsdag;):) Hadde vært så kos og møtt deg, Eskil, Marianne, Hermine, Volven og Asle<3:D

Er bare lei meg, for da tviler jeg på at vi kan bli med på treff:( Han er i så dårlig form, men håper jo selvsagt formen hans skal bedre seg:D
Sender masse god bedring til Emmeth jeg også, og krysser fingre og tær for at han er frisk til torsdag altså!!! Er jo ennå mange dager til å bli frisk på ;)

Lillebror sov lite før i dag, så han skal på badet nå.
de har kost seg med mormor og tante som kom en tur, spist MASSE middag :D
Nå driver han og klatrer på broren sin - tydelig at han er litt trøtt, for han er så bøllete :p :D
Jeg har avtale med T om å kikke gjennom toys R us- reklamen vi fikk i posten i dag :p Mye han ønsker seg der!!!
Hermine sov bare en time i bhg idag, igjen, så hun sov kl 18.20 :eek: :p Kan ikke skjønne hvorfor hun sov så lite, for nå var alt tilrettelagt for en god lur :confused:
Hva hadde dere til middag som han likte så godt? Her ble det pølser oppi brunsausen som var igjen fra i går, fullkornspasta og gulrot :) Hermine spiste også massemasse!!!

Skjønner.. får virkelig håpe han blir bedre til da :)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp