Tidlig en mandagsmorgen

Lillebror sov lite før i dag, så han skal på badet nå.
de har kost seg med mormor og tante som kom en tur, spist MASSE middag :D
Nå driver han og klatrer på broren sin - tydelig at han er litt trøtt, for han er så bøllete :p :D
Jeg har avtale med T om å kikke gjennom toys R us- reklamen vi fikk i posten i dag :p Mye han ønsker seg der!!!

Haha ja de kan fort ønske deg halve bladet :P

☆★hilsen meg★☆

Hermine har sovet i snart 1,5 timer allerede, jeg har fått dusjet og vaska håret og har nå hoppa i pysjamasen og krøpet under et pledd med en kopp jule-te og strikking :) Mannen har jeg sendt på butikken med ei handleliste lang som et uår, så jeg får sofaen for meg selv ei stund :p Er vanligvis meg som ukeshandler på mandager, men idag orka jeg rett og slett ikke å dra ut selv!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hermine sov bare en time i bhg idag, igjen, så hun sov kl 18.20 :eek: :p Kan ikke skjønne hvorfor hun sov så lite, for nå var alt tilrettelagt for en god lur :confused:
Hva hadde dere til middag som han likte så godt? Her ble det pølser oppi brunsausen som var igjen fra i går, fullkornspasta og gulrot :) Hermine spiste også massemasse!!!

Mamma som laget middagen, jeg hadde handlet inn!
Kyllingkjøttdeig, hakkede tomater, løk, paprika og mais. Og pasta til :D Han spiste også masse omelett med bacon, løk og paprika til lunch =)

Haha ja de kan fort ønske deg halve bladet :p

☆★hilsen meg★☆
Ja jeg måtte stoppe han. Han peker på ALT! :p
Prøver å forklare han at han bør tenke seg om litt når han ønsker seg ting. Mye av det han peker på har han veldig linkendes ting av fra før!

Hermine har sovet i snart 1,5 timer allerede, jeg har fått dusjet og vaska håret og har nå hoppa i pysjamasen og krøpet under et pledd med en kopp jule-te og strikking :) Mannen har jeg sendt på butikken med ei handleliste lang som et uår, så jeg får sofaen for meg selv ei stund :p Er vanligvis meg som ukeshandler på mandager, men idag orka jeg rett og slett ikke å dra ut selv!

Slapp av med god samvittighet du! :D
Jeg knne ønske jeg hadde kunnet hoppe i sofaen da Lillebror sov kl 19 :p
Men nå er størstemann i seng også, og jeg burde få litt oversikt over pensum jeg må gjennom før neste samling og siste arbeidskrav før jul!

Ja jeg måtte stoppe han. Han peker på ALT! :p
Prøver å forklare han at han bør tenke seg om litt når han ønsker seg ting. Mye av det han peker på har han veldig linkendes ting av fra før!

Hehe kjenner til den:P også mye av det dem peker på, hadde dem heller ikke lekt med om dem hadde hatt det;) men greit med noen ønsker fra dem :)

☆★hilsen meg★☆

Har alle lagt seg tidlig eller? :p
Nå blir det for meg å henge opp klesvask og komme meg i seng :D

Back
Topp