Tidlig en mandagsmorgen

Lilla-87

Forumet er livet
Jah..Her tok vi tidlig dag, så jeg gikk i dusjen kl.06, mens mine kjære drøya'n i senga en halvtime ekstra. Nå har vi spist fellesfrokost, mannen har dratt på jobb (og barberte heldigvis bort restene av barten), og nå nyter vi hjemmetilværelsen før fysiotime. Etter at den ene fortanna kom ut, har vesla gnissa tenner til den store gullmedalje, og det er helt forferdelig å høre på! Noen tips mot gnissing?

Ønsker dere alle en strålende fin dag!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jah..Her tok vi tidlig dag, så jeg gikk i dusjen kl.06, mens mine kjære drøya'n i senga en halvtime ekstra. Nå har vi spist fellesfrokost, mannen har dratt på jobb (og barberte heldigvis bort restene av barten), og nå nyter vi hjemmetilværelsen før fysiotime. Etter at den ene fortanna kom ut, har vesla gnissa tenner til den store gullmedalje, og det er helt forferdelig å høre på! Noen tips mot gnissing?

Ønsker dere alle en strålende fin dag!!:)

Bare ri stormen av, de slutter å gnisse :p :o
Ha en fin dag du og!

Straks ferdig med frokosten her og. Mannen har reist på døgnvakt og er borte til i morgen ettermiddag.
Jeg skal på personalmøte, så mamma kommer for å passe ungene et par timer.
Før det skal Lillebror og jeg dra og handle en tur, og slappe av :D

Ha en fin dag du og!

Straks ferdig med frokosten her og. Mannen har reist på døgnvakt og er borte til i morgen ettermiddag.
Ok, da får vi bare holde ut mens det står på. *grøss* :confused::)

Så koselig at mormor stiller som barnevakt. Sikkert kjekt for både liten og stor med litt kvalitetstid.:)

God morgen:-)

Den gnissinga husker jeg hehe, det går heldigvis over som Fru H sier:-)

Her ble det også fellesfrokost, mannen drøyet jobben litt for å ta i mot elektriker, nasse sov til 7.30, så det går fremover.
Spent på om hun sover bedre i barnehagen i dag:-)

God morgen!

Hold ut gnissingen Ingrid, evt bruk øreplugger på natta om du hører det da, det går over :p

Hermine er ENDELIG stilt inn på vintertid :rolleyes: :D sov fra 18.30 i går til 06.30, fikk mme og sov videre til 07.30 :) så nå er iallfall søvnsyklusen tilrettelagt for en god formiddagsblund!
Snuppelure er i bhg og jeg måtte krype inn under ett pledd på sofaen med en kopp te og to ibux. Har verk i hele kroppen og volsomt tett i hodet :( *sukke* er bare å ta det med ro så jeg blir bra til torsdag! ...og krysser fingrene for at lille ikke blir syk!

God morgen:-)

Den gnissinga husker jeg hehe, det går heldigvis over som Fru H sier:-)

Her ble det også fellesfrokost, mannen drøyet jobben litt for å ta i mot elektriker, nasse sov til 7.30, så det går fremover.
Spent på om hun sover bedre i barnehagen i dag:-)
Så bra at det går bedre med sovinga :D samme her! Så herlig att:)

...mannen her sparer tydeligvis til bart...noe patetisk forsøk, for han har nesten ikke skjeggvekst :p

Ha en fin dag du og!

Hadde ikke dere akkurat personalmøte? :p
God handletur :)

Oi, såpass, ja da blir det jo tett! :)
OG så har vi visst havnet på feil uketall, så vi skal ha et nytt neste uke, for å havne på riktig :p
Det er visst veldig mye å ta opp også. Men jeg tror ikke jeg får med meg begge møtene. Blir lassevis med barnevakt fremover!

God morgen:) Minsten har vært mye våken i natt og ikke helt funnet roen. Han vil ikke sove lur nå engang.. Vi skal til legen 13.50 idag. Blir helsjekk fra topp til tå også tar de en crp av han! Det har vært fullt kjør med med hi og dit til venner og familie i helga, så idag er det bare en rolig dag hjemme, fram til vi skal til legen. Må en tur innom butikken, men ellers not so much;):p Igang med vask som vanlig og skal kjøpe litt lyngplanter og få satt ut på trappa, er så koselig synes jeg:)

Ønsker alle en fin mandag:)

God morgen:) Minsten har vært mye våken i natt og ikke helt funnet roen. Han vil ikke sove lur nå engang.. Vi skal til legen 13.50 idag. Blir helsjekk fra topp til tå også tar de en crp av han! Det har vært fullt kjør med med hi og dit til venner og familie i helga, så idag er det bare en rolig dag hjemme, fram til vi skal til legen. Må en tur innom butikken, men ellers not so much;):p Igang med vask som vanlig og skal kjøpe litt lyngplanter og få satt ut på trappa, er så koselig synes jeg:)

Bra dere fikk legetime, og kan finne ut hva som er galt!!!

God mandag, jenter:)

Æsj, gnissing er en forferdelig lyd:eek: begge jentene her holdt på med det når de fikk fortenner oppe, men som resten sier, det går over :P

God bedring Marianne!

Og lykke til hos legen med Emmeth;) bra å få sjekket alt!

Her er alle hjemme idag, er planleggingsdag i barnehagen og alle ungene er snørrete:P så da valgte mannen å bli hjemme, så jeg fikk sovet litt (til 9) og for å hjelpe litt til hjemme :)
Ser også ut som om Liana også begynner å vende seg til vintertid:D hun våkna 7 idag (istedenfor 6)så hun har hvertfall sovet i litt over 12 timer inatt:D
Jeg og Emira må en tur til byen etterpå, skal handle litt også må hun få seg noen nye votter;):)

☆★hilsen meg★☆

Bra dere fikk legetime, og kan finne ut hva som er galt!!!

Er bare stygt redd jeg får høre den velkjente "Det er bare ett virus og må gå over av seg selv, igjen" Uansett, så får vi nå sjekka han:) Burde dratt il legen allerede i siste uke, har nok drøyd det litt vel lenge denna gangen!

Er bare stygt redd jeg får høre den velkjente "Det er bare ett virus og må gå over av seg selv, igjen" Uansett, så får vi nå sjekka han:) Burde dratt il legen allerede i siste uke, har nok drøyd det litt vel lenge denna gangen!
Men så lenge all annen sykdom er utelukket er det lettere å slå seg til ro med "virus" synes jeg :)

God morgen!

Hold ut gnissingen Ingrid, evt bruk øreplugger på natta om du hører det da, det går over :p

Hermine er ENDELIG stilt inn på vintertid :rolleyes: :D sov fra 18.30 i går til 06.30, fikk mme og sov videre til 07.30 :) så nå er iallfall søvnsyklusen tilrettelagt for en god formiddagsblund!
Snuppelure er i bhg og jeg måtte krype inn under ett pledd på sofaen med en kopp te og to ibux. Har verk i hele kroppen og volsomt tett i hodet :( *sukke* er bare å ta det med ro så jeg blir bra til torsdag! ...og krysser fingrene for at lille ikke blir syk!

God bedring til deg, Marihøna:smiley-angelic003

Huff, får håpe han ikke har noe betennelse noe sted da! ...og at han er frisk til torsdag såklart ;) God bedring til Emmethn :)

Men så lenge all annen sykdom er utelukket er det lettere å slå seg til ro med "virus" synes jeg :)

Ja, er jo det, men virus varer som regel i mange uker!

Back
Topp