Tidli ul

Jeg var hos legen igår og fikk henvisning til tidlig ul. Jeg håper å få time når jeg er 6+3 ca for da burde det være mulig å se hjertet. Jeg har 2 ma bak meg det siste året, første oppdaget i uke 12 og andre oppdaget i uke 8. Begge gangene har fosteret sluttet å utvikle seg rundt uke 5-6 tror de... Håååååper på bedre nyheter denne gangen!!
Samme her, bare var sa første gangen. Hadde sikkert fått ul på sykehuset hadde jeg spurt men tenkte å prøve en siste gang før jeg ber om utredning :)

24 timer igjen til første ultralyd kontroll på dette tredje forsøket. Kjenner det skal bli godt å få det overstått, men gruer meg veldig til det også!

Var på ultralyd nå på tirsdag og var da 7+0, fikk målt at det stemte og sett og hørt hjerteslag for første gang :) <3
Neste ultralyd er ikke før 25 juni.. Blir spennende å se om jeg klarer å holde meg så lenge eller om jeg vil ha en ny i mellom :)

Er så svak, men føler det er mye mer betryggende så det blir satt opp en ekstra ultralyd så neste time er 12 juni også blir det ellers den 25 juni etter det :) og 5 dager etter den er jeg 12+0 så tiden kommer til å fly avgårde :D

Skal på kontroll når jeg er 9+3, vært kjekt med litt bevegelse da, men er egentlig mer en kjapp titt for å se at alt er i orden fortsatt :)

Var på tirsdag, då a eg 7+0 :)

I uke 5 så vi ikke fosteret. Kanskje en prikk som dukket opp i blant. Men i slutten av uke 6 så vi en flekk med blinkende hjerte:)
Okei :) var i uke fire å fem trooor jeg å første gang så hun anlegg til noe mens andre gang så hun nesten ingenting men når det er så kort på vei så er det vel vanskelig se noe :)? Så kanskje ikke så rart det ikke var stor forandring fra uke fire til fem?

Okei :) var i uke fire å fem trooor jeg å første gang så hun anlegg til noe mens andre gang så hun nesten ingenting men når det er så kort på vei så er det vel vanskelig se noe :)? Så kanskje ikke så rart det ikke var stor forandring fra uke fire til fem?
Nei, fra uke 4-5 er det vel nesten ingen forskjell :) bare at fostersekken kan ha blitt litt større kanskje :)

Nei, fra uke 4-5 er det vel nesten ingen forskjell :) bare at fostersekken kan ha blitt litt større kanskje :)
Oki <3 da var hun gynekologen jeg var hos skikkeli dårli :( for hun ga uttrykk for at hun skulle sett store forskjeller +++ ..

Back
Topp