tidleg ul?

_Ella

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Virker som det er mangen som har vert på tidleg ul. Er det privat, eller får dåkke det i det offentlige?
 
Jeg ble henvist fordi jeg har mista to ganger tidligere. Får det ikke heelt gratis, me veldig rimelig.
 
Tror de fleste tar det privat - er i alle fall mitt tilfelle :)
 
Jeg får på grunn av flere spontanaborter. Var veldig deilig å se at hjertet slo :)
 
skjønner godt at det er er fint å få sjå at hjerte slår, når en har mista fleire ganger.
Eg har fleire i nær familie som har mista veldig mangen ganger, både seint og tidleg i svangerskapa. så eg er blitt veldig redd av det. Klarer ikkje å tru at det skal gå bra og at her virkelig er liv. Så tenker eg må få bestillt meg en time for å få bekrefta at der virkelig er ei Ert der inne <3
 
Ser no at eg har klart å putte dinna tråden i eit underforum. Det var virkelig ikkje meininga ;)
 
Min fastlege har ultralyd, så vi får se den lille når vi er hos henne :)
Det er så greit når fastlegen har det ^-^ Min har ikke, men hun har visst en doppler - men turte ikke lytte etter lyd før etter uke 14. Så neste legetime hin har satt opp var etter det, siden hun hadde veldig lyst til å prøve :p
 
Jeg ble henvist til gynekolog fra fastlegen. Jeg har hatt en SA, og ønsket UL fordi jeg var så redd for at det ikke var liv der inne, og i håp om å roe meg litt. Betalte 80 kr.
 
Veldig koselig å se bildene dere deler - mange takk! Jeg skal komme på banen jeg også, men ønsker å vente til jeg har sluppet inn i det lukkede forumet, så det blir litt mer privat.
 
Back
Topp