Tidleg sjukmelt

brasil

Flørter med forumet
Hei eg er 16 +2 i dag, og har vert sjukmelt i tre veker snart. Har ei veldig følsom livmor...har til tider sterke smerte, og kan ikkje løfte. Så har hoftene og bekken blitt dårleg. Så nå blir eg sjukmelt resten av svangerskapet. Skal ikkje ha før i sept. så det er lenge. Men så går vi mot vår og sommer så det er deileg. Kan ikkje gå så mykje men komer meg ut i vår sola.
Er det noen som også er plaga?

God kveld brasil!

Dette er mitt første forsøk på å skrive her inne, og er litt usikker på hvordan dette fungerer. Men jeg tenkte jeg ville prøve å svare deg...
Jeg er også sykmeldt, grunnet komplikasjoner, men begynner å bli skikkelig lei nå... Godt det går mot sommer!!
Jeg var på ul allerede i uke 8, grunnet en spontanabort for over to år siden, og at jeg er født med to livmorer. Så dette svangerskapet ble ikke helt som ønsket, men går alt bra nå fram mot fødselen skal jeg være verdens gladeste! Har vært sykmeldt siden uke 8, og er nå i uke 13.
Så du er ikke alene om å gå hjemme å vente på lille gullet! Og sommeren...

mulig jeg ikke er helt på nett nå, men hva er ma? tror jeg har hørt om det, men kobler ikke helt... jeg skal på ny ul 12.april, og er innmari spent. fikk se h*n på forrige ul, og plutselig ble alt så virkelig! Men opp i alt fikk jeg meg en dobbelt sjokk, for denne gangen fann de to foster, hvor det ene hadde avsluttet en gang mellom uke 8-9. Gjett om jeg var lettet for at de ikke oppdaget begge fostrene på første ul... Da hadde det jo blirr sorgen!

Back
Topp