Tidenes mareritt :/

Soulshine

Forelsket i forumet
Har vært så trist å lese om så mange som har begynt å blø siden jeg ble med i denne gruppen. Å det er jo det som er den største frykten vår.
Så i dag etter jobb sovnet jeg litt på sofaen. Er 50% sykemeldt så jobber halv dag. Sovnet lett kl 12 :p
Drømmer så sykt mye om dagen, mer enn vanlig å denne drømmen var den værste. Drømte at jeg gikk på toalettet slang av meg klærne og oppdaget at de var fulle av blod :(
Kan tro jeg var lettet når jeg våknet å alt var en drøm. Men uff a meg så virkelig det føltes.

Flere som drømmer mye om dagen?

Ja, drømmer fælt.. Men så pleier jeg å drømme veldig mye ellers og..

Men mener jeg drømte at jeg hadde blødd en dag.. :/

Jeg drømmer også mye rart for tiden, og har også drømt at jeg startet å blø. Henger vel litt i den MA'n jeg hadde i høst...

Jeg våknet akkuratt. Drømte at jeg så broren min (som er student) var blitt syltynn! Han hadde ikke penger til mat og ikke sagt noe til noen! Jeg holdt han rundt meg og vi gråt begge to. Helt grusomt da han er bare 16 år. Jeg sa han skulle komme HVER dag på middag til oss fremover. Haha , uff. Sykt glad nå for at det var en drøm!

Jeg drømmer mye rart til vanlig, men nå er drømmene virkelig på bærtur! Må ofte le av meg selv når jeg våkner :)

Ved forrige svangerskap hadde jeg absurd mye rare drømmer, våknet ofte at jeg lo :p
Bra hvis det er den veien. Ikke så gøy med mareritt :p

Jeg drømmer også sykt mye rart, har også drømt at jeg har mista flere ganger.. Drømmer om kollegaer av meg, og mennesker jeg ikke har møtt på flere år.. Snodigt. :think005Nevnte det for jordmoren, som forklarte det med at det var en slags tynnere barriære en eller anna plass.. Vet ikke helt om jeg ble noe klokere av det, bare at det var normalt å drømme mye rart. Kanskje noen andre har en bedre forklaring enn hva jeg fikk? :)

Jeg våknet akkuratt. Drømte at jeg så broren min (som er student) var blitt syltynn! Han hadde ikke penger til mat og ikke sagt noe til noen! Jeg holdt han rundt meg og vi gråt begge to. Helt grusomt da han er bare 16 år. Jeg sa han skulle komme HVER dag på middag til oss fremover. Haha , uff. Sykt glad nå for at det var en drøm!
Jeg hadde sikkert ringt minuttet etter å ga våknet :p

drømmer veldig rare drømmer hele tiden, og våkner ofte av mareritt. I natt drømte jeg at en fyr kysset meg, og presset munnen så hardt mot min at tennene mine knakk x) Helt forferdelig!!

drømte også at jeg begynte å blø, lite gøy..!

Jeg drømmer mye rart til vanlig, men har ikke akkurat blitt bedre etter jeg ble gravid. Drømte en natt at jeg var på ultralyd og så at det ble gutt, så veldig spent på hva som kommer ut :-P

Jeg drømmer også masse rart, men har ikke hatt særlig med mareritt, heldigvis.

Her en natt drømte jeg at jeg fikk en jente, men jeg fikk ikke se henne før et par uker etter fødselen, fordi faren min måtte passe på henne først. Da vi endelig fikk henne hjem, prøvde mannen min å mate henne med tortellini. Jada.

Jeg drømte at jeg ble bitt av katten til svigerfar og hånda ble dobbelt så stor. Brukte lang tid på å ringe legevakta for klarte i bruke høyrehånda :p plutselig bare klappet hånda sammen og ble normal igjen... Yes da :p

Back
Topp