Tidenes lengste junitråd..

Så det er flere som må kjøpe blomstene selv altså. Det var godt å høre.
 
Ja jeg er veldig for å få snudd den trenden. Får vel si det rett ut de dagen vi ønsker oss blomster da. Tror det er eneste måten jeg kan få blomster tror jeg[:)]
 
Tror jeg tar pakkingen i morgen jeg.
Og så må jeg huske sette inn vognen som står i boden. Ta oppvasken. Lukke alle vinduene.
 
2600 innlegg nå går jeg å legger meg. Ble vist litt sent i dag ja ja.
 
I dag skulle jeg ønske at jeg hadde bil slik at jeg kunne fått gjort noen småeren uten at det tok ekstra tid liksom. Ja ja må vel snart tusle ned til sentrum å gjøre disse erene som jeg har. åååå..... skulle ha kommet på de i går.
 
Snakker vist mye med meg selv her inne jeg. Ja ja gjør ingenting det. Nå har jeg pakket det aller meste og lukket vinduene tatt oppvasken. Det blir jo bestandig så mye pikk pakk ja ja.
 
Hei hei er innom en liten tur nå. Blir ikke like mye sitting på dataen nå som jeg er borte.
 
Oj... Ja det har du rett i.
Tiden har gått fort.
Har du hatt en fin helg på hytten da?
 
Sikkert godt å komme hjem inge i trygge omgivelser da.
Går Rikke masse nå?
 
Jo da turen oppover gikk greit den.
Men skulle ønske Brage sov litt mer da.
Han sovnet til vanlig tid og våknet igjen etter en halv time, og da sovnet han ikke igjen før han kom til Pappa og klokken var passert 11.[:'(]
Men ellers gikk det veldig greit.
 
Ja tusen takk for et herlig treff.
Det var bare hyggelig[;)]
 
Titt tei. Er innom men skulle vel praktisk talt gjort noe annet som lekser[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(].
 
At man aldri lærer å gjøre skolearbeidet i tide[:@]. Ja ja er så og si ferdig. siste finpuss tar jeg i morgen tidlig på båten. Må opp kl 05.30 i morgen. jaja. Gleder meg til torsdag er over for da har jeg bare muntlig eksamen igjen[:)]
 
Lykke til i morgen theskj!!!!!
 
Så flott at alt gikk bra i går.
 
Nå er oppgaven min ferdig og skal gå i posten litt senere i dag:)
Bare en oppgave å skrive igjen nå så kan jeg ta muntlig eksamen.[:)][:)][:)]
 
Nå er jeg trøtt så får vel finne sengen snart ja[:)]
 
I dag skinner sola og været er nydelig her. Håper dere får en fantastisk dag.
Tror nok vi blir ute for å nyyyyyyyyyyyyte været i dag. For fra i morgen er det meldt dårlig vær.
 
Gleder meg til gubben kommer hjem.
Synes han har vært borte lenge nok nå.
Savner han.
 
Gubben er ute på kjøretur med snuppa nå....Hææææærlig [:D]
 
Det er sikkert kjempe deilig med litt alene tid kan jeg tenke meg ja.
Sitter å ser norges styggeste rom jeg.
 
Får vel virkelig si jeg bøyer meg i støvet til deg. Du har virkelig lov til å være trett etter en slik uke får en si. Det er jo stor overgang å begynne i jobb igjen og i tillegg stå på Nesten hele døgnet i den første helgen du er i arbeid. Da har du virkelig lov å være trøtt.
 
Skjønner godt du føler deg stolt etter den helga du har hatt.
Du har virkelig stått på.
Ja man har egnetlig valget etter en uke som det der. Enten stå på videre eller bli tatt av sofaen.....
 
Back
Topp