tidenes julegave - hva nå? :D

Mammapaany

Forelsket i forumet
Gledelig jul til alle sammen!!

fikk vite rett før jul at vi nå, etter nesten 2 år med prøving, endelig har klart det! vi skal bli foreldre for første gang, dersom alt går bra <3!
fantastisk julegave, og vi er litt i sjokk begge to. har ikke gått helt opp for oss enda, men kommer nok med tiden. når gikk det opp for dere??

har et spørsmål til dere eksperter, hva var det viktigste dere kjøpte til mor og/eller baby før termin? :)
hva må vi tenke på nå fremover, utenom ting som godt kosthold og alkohol og slikt.
 
Gratulerer så mye! :joyful:
Det beste kjøpet jeg gjorde i svangerskapet var BB hugme puten som var gull verdt da magen ble stor og bekkenet ble kranglete på slutten.
Kunne ikke klart meg uten den.
 
Gratulerer så mye! :joyful:
Det beste kjøpet jeg gjorde i svangerskapet var BB hugme puten som var gull verdt da magen ble stor og bekkenet ble kranglete på slutten.
Kunne ikke klart meg uten den.
tusen takk :Heartred
jeg har sett litt på en slik pute, så takk for svar, da må jeg nok få en slik i hus :-D
 
Babyen trenger ikke så mange plagg ! Omslagsbody er supert på helt nyfødt. Presse noe over hodet på en nyfødt er litt ekkelt.
Babyen trenger et sted å sove
- bilstol om dere har bil
- bæresele eller sjall er supert.
En babydyne og sengetøy.
Tisselaken til babyen som kanskje tisser gjennom klærne sine. Slipper man å vaske.
Gjerne til deg selv også om vannet går i sengen.
Her har jeg vært veldig glad i chicco next to me første halvåret og babynest.
Bleier til lille i Str 1 og 2

Mener man får tåteflaske i apotekpakken så trenger ikke å kjøpe før du trenger det.
Babypakker er supert, gratis og nyttig :)

Klær og utstyr er supert å kjøpe brukt på Finn.

Ellers er det greit å ha bind i hus før fødselen. Trenger dem til renselsen etterpå.
 
Ser at flesteparten har skrevet opp mye nyttig, så da ville jeg bare gratulere:Heartred
 
Gratulere så mye :) ser du har fått mange gode tips. Lykke til :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye! :)
 
Babyen trenger ikke så mange plagg ! Omslagsbody er supert på helt nyfødt. Presse noe over hodet på en nyfødt er litt ekkelt.
Babyen trenger et sted å sove
- bilstol om dere har bil
- bæresele eller sjall er supert.
En babydyne og sengetøy.
Tisselaken til babyen som kanskje tisser gjennom klærne sine. Slipper man å vaske.
Gjerne til deg selv også om vannet går i sengen.
Her har jeg vært veldig glad i chicco next to me første halvåret og babynest.
Bleier til lille i Str 1 og 2

Mener man får tåteflaske i apotekpakken så trenger ikke å kjøpe før du trenger det.
Babypakker er supert, gratis og nyttig :)

Klær og utstyr er supert å kjøpe brukt på Finn.

Ellers er det greit å ha bind i hus før fødselen. Trenger dem til renselsen etterpå.
tusen takk for utfyllende svar!!! :) er mye å tenke på , har heldigvis god tid :)!!
ja mye kan man vel kjøpe brukt, sparer nok en del på det!
 
Back
Topp