Tidenes julebord?

tipp

Forumet er livet
Ja, jeg tyror jeg har vært på tidenes julebord. Var nå på fredag.helt sykt. det var rundt 700 mennesker der. Jobben til gubben. For de som er fra bergen,så jobber han ute på CCB basen på Ågotnes.

Først så hadde de leid garasjen under Grieg hallen. Og man kunne ikke se at det var en garasje der engang. De hadde fikset det skikkelig bra til ja.

Så kom Erik Hanøy ut på senen.han var da en form for visevert. Kanon bra. Har digget han siden jeg var rundt 11 år eller noe sånt. Og jeg fyller da 29 idag[:D][;)]

De hadde leid i wanna be Tom Jones,britney spears,madonna,bono og Williams. Og fy faen...Han Robbie williams, det var en sann kopi av den ekte. Nå vet jeg hvordan Robbie vil se ut når han er rundt 50..eller noe sånt. Still sexy[:D][;)]Disse var da leid inn fra England eller noe sånt.

Erik Hanøy forberedte oss hele tiden om at "Liker dere dette,så kommer dere til å elske hovedshowet" Vi satt og lurte på hva som kunne komme. Før har de fått tak i samantha fox,postgirobygget og noen andre. Vi spøkte med at det var rybak som skulle komme,men han var jo opptatt med å miste fele i gulvet den dagen,så det var jo ikke han. tror mangen hadde blitt skuffet da da[&:]

Men tilslutt når klokken var rundt 24.00,så ble det avslørt. Joda...Ingen andre enn Boney M kom inn på scenen[:D] Å herlighet for et liv.det var helt sykt.Jeg sto på stolen og klappet og hoppet. Sinnsykt bra. Og når de sang Brown girl in the ring,så kunne folk få komme opp på scenen og danse med de[:D][:D] hadde så lyst,men jeg satt så langt bak,så orket ikke jobbe meg igjennom folkemengden. Men herlighet for et julebord.

Også leide vi oss hotel rom i byn,så vi slapp å tenke på drosje,drosjekø og den pakken der. Bare rett opp på hotellet og "sove"[8D]

Nei...gleder meg allerede til neste år jeg nå[:D]Og da må jeg ta med videokamraet. Vi fikk filmet med modbilen da,men ble ikek det samme. Men men..vi har hun på film[:D][:D] dette var bare helt sykt

Ja, det var helt sinnsykt gøy[:D] Hadde egentlig ikke så lyst å gå,men angrer ikke 1 sek på at dro nei[:D]

sikkert sykt gøy[:D][:D]

Ja, det var helt vannvittig gøy[:D] Glad jeg har en mann som har en jobb som arangerer julebord[:)]

Wow! Hørtes super bra ut!!! [:)] Skulle ønske jeg også skulle på julebord! [8D]

Og GRETULERER MED 29 års DAGEN!!!
Håper du får en flott dag idag også!!

Så gøyt da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Spadame

ORIGINAL: Spadame