Tidenes forkjølelse!!

siripiri81

Forelsket i forumet
Ja der kom det som jeg bare har venta på i flere dager... Mini har vært skikkelig forkjøla hele forrige uke, og var hjemme fra bhg fra tirsdag til torsdag, så har han bli bedre men er fortsatt ganske tett... De siste dagene har jeg merka at jeg har vært tettere i nesen enn sånn vanlig "gravid-tett", men håpet å slippe unna!

Men nei du! I går slo det ut i full blomst og er så tett i hele hodet at det er helt sjukt! Hoster og snørr og dotter i ørene! Akkurat som om man ikke sleit nok med å sove og puste i utgangspunktet når man er 37 uker på vei..

Merker det blei litt mye syting nå, men noen som har noen gode råd...? :)

Spis hvitløk! Har de siste dagene våknet to netter og følt meg syk. Har kuttet opp to feeder hvitløk og svelgt med vann. Har vært helt fin om morgenen begge gangene. Ellers vil jeg anbefale fribol halstabletter dersom du hoster eller blir tørr i halsen om nettene. Er avhengig av å ha de stående på nattbordet nå! De hjelper utrolig godt og varer i flere timer (sovner med en i munnen). Kan også blandes i kokt vann og bli en slags te :)

Hvitløk skal prøves. Har blitt forkjølet jeg og. Spiser doc og sprayer med otrivin.

Kanskje jeg skulle laget Trines indiske kyllingsuppe til middag? Jeg pleier å sverge til den hver gang noen av oss er syke og den gjør underverker hver gang. Inneholder mye som styrker immunforsvaret (proteiner fra kyllingen, chili, hvitløk og ingefær). Dessuten er den GOD!

God bedring i alle fall!

Da er det bare å slepe seg på butikken/apoteket og kjøpe diverse remedier og håpe det hjelper.. Har frem til nå brukt salvannsspray i nesen men det fungerer jo ikke i det hele tatt. Så må vel over på sterkere saker :)

Har slitt med forkjølelse her også. Ettåringen klarte også å bli forkjølet , så har blitt mye mindre søvn her i gården. Gleder meg til våren og varmen kommer igjen.

Back
Topp