tidenes dummeste person???

smiley86

Glad i forumet
Ska gjørein laaaang historie kort..

Sambo har ein gutt på 2år fra før, morå hans har(hadde) ein heilt fantastiaske type(eks nå), han e super duper snille, gjør alt for hu og ongane. de va i spania i 2 uke i lag, hu sa hu ville ner der igjen. han sa d va greit, hu sko reisa me ei vennina, men d har seg sånn at me her hjemma fant nå ud at hu va ikkje der me hu venninå, hu løyg for ALLE. Typen (eksen) paste ungen for na heila ukå ( någe me ikkje viste :( ) hu sa nesten ikkje fra hu reiste eingang, d va någe eg leste på nettby.
d har seg sånn at hu reiste vist t spania ALEINA,sikekrt reist t elskeren sin der nere:P nå e hu kasta ud og har ingen plass og bo :P hu eige ingenting, bare sine egne kler og tørketrommelen [8D] hehe
så hu kan vell ikkje ha ongane sine då? ka ska me sei t bhg i mårå?

nå når hu kom hjem skreiv hu på nettby og fjesbokå kun at hu savna spaina inegnting om at hu hadde savne onagne elle någe, og glede seg t om 2mnd for då komme forstsetelsen på livet hennas [:-] hu bryr seg ingenting om at hu e blitt kasta ud elle så tror hu ikkje på d, at han kunne gjør d liksom[8|] eg ane ikkje [&o] hu har vert håplause å ha med å gjør, har alltid gjort alt vanskelig for oss og alt...

dette blei då ein veldig korte versjon og sikkert litt rotete[&o] men håpe dokk forsto litt iaf. hvis ikkje bare spør, me ane ikkje ka me sa gjør[&o][:-]

Hun høres utrolig dum ut. Det er ikke alltid gresset er grønnere på den andre siden. Håper hun merker nå hva hun tydeligvis har tatt for gitt

Hæregud :O

nei vet ikke heller hva dere bør gjøre :S

ORIGINAL: snupsemamma

Er det dere som har ungen nå da?
Dere får bare stille opp for han, også får hun mora seile sin egen sjø...
Må dere si noe i barnehagen, da?

me har an t i mårå ja [:)] men så ska jo hu egentli ha an, men hu har ikkje någen plass og bo lengre, ikkje har hu bilen heller, bare syden kler, sikkert blakk, då kan jo ikkje hu henta de?

ORIGINAL: Hello Kitty86

Er det dere som har ungen nå da?
Dere får bare stille opp for han, også får hun mora seile sin egen sjø...
Må dere si noe i barnehagen, da?

me har an t i mårå ja [:)] men så ska jo hu egentli ha an, men hu har ikkje någen plass og bo lengre, ikkje har hu bilen heller, bare syden kler, sikkert blakk, då kan jo ikkje hu henta de?

Har dere snakka med henne, da?
Kanskje dere kan tilby dere å ha han inntil videre...? Dama må jo ha en plass å bo hvis hun skal ha sønnen sin...

nei me har ikkje snakt me hu, men me ska snakka me fare t den andre ongen hennes og hørra med kossen de ska gjør d.
nei hu kan jo ikkje ha an liksom... for et kvinnfolk [&o]

Nå blei eg litt sjokka her. vet hvem det er snakk om og trodde ikke hun kunne finne på og gjøre noe sånn. SÅ feil kan man ta.

Jeg vet ikke hva dere kan gjøre, men prat med faren til gutten og hør hva han har og si til det.

Håper det ordner seg for det lille sjarmtrollet.

Ja,snakk med far til den andre og hør hva han sier...
Eventuelt ville jeg ringt barnevernsvakten og rådført meg!
Og for all del ta dere av lille-store gutt til sambo din,stakar liten!!!

ORIGINAL: *Isabella*

Nå blei eg litt sjokka her. vet hvem det er snakk om og trodde ikke hun kunne finne på og gjøre noe sånn. SÅ feil kan man ta.

Jeg vet ikke hva dere kan gjøre, men prat med faren til gutten og hør hva han har og si til det.

ojjj du vett kem eg snakke om[&:] jaja d e jo ikkj akuratt ein hemmelighet..
ja d ordne seg uansett . han har jo oss[:D]

ORIGINAL: ~Star83~

ja d ska me gjør =)
barnevernsvakten ja hmmm d kan me jo og. har fått tips om å kontakta barnevernet fra før, så kansje me bør d eg ane ikkje [&:] d e litt vanskelig dette
ja me tar oss av an [:)][:D]

Ja å "maen" din vett kem eg e og :) hehe

Ta d heilt me ro eg ska ikkje nevna et ord. Snakke så vidt me na når eg treffe na på byen.  (oi der kom dialekten frem og gitt) hehe

Ja å "maen" din vett kem eg e og :) hehe

Ta d heilt me ro eg ska ikkje nevna et ord. Snakke så vidt me na når eg treffe na på byen.  (oi der kom dialekten frem og gitt) hehe

åja hehe
eg skrive altfor mye dialekt [&:] d bare blir sånn...

ja d ska me gjør =)
barnevernsvakten ja hmmm d kan me jo og. har fått tips om å kontakta barnevernet fra før, så kansje me bør d eg ane ikkje [&:] d e litt vanskelig dette

Det som ev er greit med barnevernsvakten er at de kan hjelpe å kontakte moren å fortelle hvordan det ligger an!
Ikke godt å si hvordan hun ev reagerer når hun kanskje brått skjønner konsekvensene...
Tror faktisk og barnevernsvakten vil kontakte far til den andre ungen og om dere sier ifra om dette!
De er jo et støtte og hjelpe apparat,så er lov å bruke de til å råd og hjelp!
Og - masse lykke til!!![:)]

ja d ska me gjør =)

Det som ev er greit med barnevernsvakten er at de kan hjelpe å kontakte moren å fortelle hvordan det ligger an!
Ikke godt å si hvordan hun ev reagerer når hun kanskje brått skjønner konsekvensene...
Tror faktisk og barnevernsvakten vil kontakte far til den andre ungen og om dere sier ifra om dette!
De er jo et støtte og hjelpe apparat,så er lov å bruke de til å råd og hjelp!
Og - masse lykke til!!![:)]

ska me ner t politiet for å kontakte barnevernsvakten? elle kossen gjør me d? bør me gjør d med eingang elle bør me venta?[&:]
eksen henne og någen andre tror hu bare vil flytta t spania [:-][8|][&o] eg og hu har ikkje goe kontakt, men hadde aldri trodd hu sko gjør sånn alså [&o]

tusen tusen takk for hjelpå [:)]

Hjemmeside for kommunen eller tlf katalog eller sånn skal ha nr til barnevernsvakten...
Eller ring opplysninga for å få det!
Jeg ville ringt med en gang,er mulig de vil komme hjem til dere for å ta praten!

Hjemmeside for kommunen eller tlf katalog eller sånn skal ha nr til barnevernsvakten...
Eller ring opplysninga for å få det!
Jeg ville ringt med en gang,er mulig de vil komme hjem til dere for å ta praten!

ja han hadde visst fonne nre [;)] oki då ska me få ringt de å iaf hørra kossen ting blir [:)]
tusen tusen takk sette pris på hjelpå =)

Har ho ikke familie(foreldre) i nærheten som ho kan bo hos? Ho kan jo ikke ha ungen nei, hvis ho ikke har plass å bo. Pappaen må jo bare stå på sitt hvis det virke som ho skal flytte ut av landet. Synd at det skal være så vanskelig for pappaer å få foreldrerett, har vært borti saker der besteforeldrene fikk overta ungen istede for faren da mora tok selvmord (var en eks-narkoman da, men han hadde vært ute av det lenge)

Back
Topp